1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Octavia II 2,0 TDI BKD L&K

Dyskusja w 'W trakcie przekładki' rozpoczęta przez użytkownika mario3532, 24-04 16.

  1. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Witam. Poszukuję pomocy w zakresie przekładki auta jak w temacie.
    Auto jest przełożone i skonfigurowane.
    Pozostaje problem z przekładnią kierowniczą. Komputer jej nie widzi. Numer oryginalnej to: 1K2 423 051 BR
    IMG-20160312-WA0018.jpeg IMG-20160312-WA0014.jpeg Wymieniałem kilka przekładni, problem zawsze ten sam... nie widzi. Pozostają błędy związane z układem kierowniczym "G85" 01, 03, 44 i 55.
    Auto było już u kilku mechaników od przekładek i nikt nie potrafi sobie z tym poradzić.
    Podpiętą przekładkę widzi bez problemu. Próbowaliśmy wymieniać sterownik i czujnik skrętu z angielskiej do EU, zmieniać wiązki.. nic...
    Bardzo proszę o jakieś sugestie, pomoc.
    Z góry dziękuję.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. czapliniak

    czapliniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    889
    Docenione treści:
    93
    Miasto:
    Działdowo
    Popatrz na ten moduł ze zdjęcia a magiel zostaw w spokoju bo magiel jest na adresie 44 i z nim masz połączenie.
     

    Załączone pliki:

  4. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Byłeś u kliku mechaników... Musisz trafić na prawdziwego, do tej pory to byli przebierancy. A przerabiał to auto kto? nie wiedział że trzeba zrobić adaptacje? Który rok tego auta?
     
  5. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Octavia - rocznik 2008 (przed liftem). Auto sam przekładałem. Moduł pod kierownicą sprawdzałem założony jest oryginalny (angielski) ale zakładałem również kontynentalny, bez zmian. Wiem, że trzeba zrobić adaptację, wiem jak to się robi. Problem w tym, że aby ją zrobić trzeba rozwiązać problem komunikacji. Bez tego nie przejdzie do dalszych ustawień. Nie jestem orłem w przekładaniu aut, robię to dla siebie i własnej satysfakcji. A mechanicy u których byłem byli polecani przez innych, ale zawsze jest jakiś "kruczek", który znają nieliczni bo już przez to przechodzili. Za wszelkie wskazówki dziękuję.
     
  6. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    A maglownica jest przykrecana na trzy śruby? Rocznik 2008,problem polega teraz na tym, czy to jest rok modelu 2008 czy 2007?Jeśli 2008 to czujnik jest w maglownicy, jeśli 2007 to czujnik jest pod kierownicą. Masz vcds więc możesz przełączyć na właściwy. Skody mają troszkę inaczej to rozwiązane, napisz mi jakie masz kody błędów, bo nie widzę dobrze na fotce, moje konto na tym forum działa nieco inaczej.
     
  7. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Maglownica przykręcana na 4 śruby. Kody błędów będę miał dopiero jak odbiorę auto (kolejny mechanik się poddał). Rok modelowy? (jak to sprawdzić?, auta czy maglownicy?) Dzięki za pomoc.
    PS. Poszukuję "kolejnego" mechanika... ;(
     
  8. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Jeśli maglownica jest na 4 śruby, to jest przed 2008,oryginał w angliku rozumiem że też był na 4?co jest nie tak? rozumiem że świeci ESP i nie ma wspomagania?
     
  9. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    To wygląda tak, jakby czujnik kąta skrętu pod kierownicą był źle ustawiony. Taśma musi być ustawiona równo między kreskami, kierownica jadąc na wprost ma być prosto, kalibracja sama się zrobi, wystarczy pojeździć w ósemki.
     
  10. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Jutro po pracy spróbuję odebrać auto, sprawdzę jeszcze raz błędy. Mechanik dzwonił przed wczoraj, że chyba znalazł problem: źle ustawione znaki (taśma), mówił, ze źle złożyłem kierownicę i zwijacz, jak założył poprawnie kierownica była obrócona (wcześniej zrobiłem zbieżność - myślałem, że jak to ustawię to uda mi się zrobić adaptację) miał to poprawić (wyprostować kierownicę) i spróbować zrobić adaptację. Dzisiaj zadzwonił i powiedział, że się poddaje (widocznie to nie pomogło).
    Świeciły się kontrolki wspomagania (na żółto) i ESP. W błędach wszędzie jest błąd ukł. wspomagania G85.
    04 - Sterring Angle - Status: Cannot be reached 1100
    są (były jak oddawałem auto do ostatniego mechanika) błędy:
    01 - Engine - Status: Malfunction 0010 (silnik chodzi bół gwizdka - zero przyspieszenia)
    03 - ABS Brakes - - Status: Malfunction 0010
    44 Steering Assist - Status: Malfunction 0010
    55 Xenon Range - Status: Malfunction 0010
     
  11. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Skoro ustawił taśmę, to ESP po przejechaniu kilkunastu metrów zgaśnie, potem parę osemek na placu i będzie ok.
     
  12. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Odebrałem auto. Nadal brak wspomagania, świeci ESP, silnik w trybie awaryjnym ;(
     
  13. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Czyli kolejny przebieraniec, musisz jechać do prawdziwego fachowca. Sprawa jest prosta, trzeba zrobić kalibracje czujnika kąta skrętu,inaczej nie może działać wspomaganie.Trzeba sprawdzić jakie są teraz błędy po tym pałacu,być może trzeba będzie pisać nową mapę wspomagania, tego byle majster nie ogarnie. To że silnik nie robi,to nie ma związku, pewnie coś z podciśnieniem,turbina ma zmienną geometrię, jeśli nie ma odpowiedniego sterowania, nie pracuje,a silnik nie ma mocy.
     
  14. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Witam. Podpiąłem się pod VCDS'a, przerażenie! Gorzej niż sam grzebałem (tak mogę określić swój zasób wiedzy na ten temat). Dołączam kody błędów po kolejnym grzebaniu. Nadal świeci wspomaganie i ESP, CHEK IN... zgasiłem. Brak wspomagania, ASB.., Silnik zero mocy, obroty max 3000.
     

    Załączone pliki:

  15. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Witam, problem mocy rozwiązany. Winna była turbina. Wymieniona. Teraz doszedł nowy problem. Auto zgasło w czasie jazdy i już nie odpaliło. Objawy.... mam wrażenie, ze nie działa pompa paliwa, silnik kręci i zero reakcji.. Wspomaganie jak wcześniej... ale to już chyba połapałem ale mam problem z dojechaniem do servisu ;) Dobrze, że złożyłem drugie auto ;) Pomóżcie jeżeli ktoś ma jakieś pomysły będę wdzięczny. Bezpieczniki sprawdziłem...
     
  16. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 924
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    najpierw komputer sprawdzic ledy jesli nie ma ,to z laptopa wysterowac poszczegulne elementy jak np pompe paliwa czy dziala idt
    to taka sugestia
     
  17. sd76

    sd76 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    25-08 16
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    coś się zmieniło czy nadal walka
     
  18. mario3532

    mario3532 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-12 15
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Zamość
    Witam. Lampki zgaszone. Auto hula.
    Problemem była przekładnia (a raczej czujnik w przekładni). Błędnie podałem, że oryginalna była na 4 śruby. Przekładnia wymieniona na właściwą, czujnik się pokazał w systemie, adaptacja zrobiona.
    Mój egzemplarz nie miał czujnika kąta skrętu przy kierownicy, nawet wiązki do niego nie ma i nie można było przełączyć pomiędzy czujnikami.
    Dziękuję wszystkim za pomoc i sugestie.
    A w szczególności Panu Sławkowi z Niska za rozwiązanie problemu..
    Pozdrawiam wszystkich i zamykam temat.
     
  19. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  20. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Pisałem o tym, fajnie że wszystko jest ok. Pozdrawiam.
     

Poleć tę stronę