1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Mercedes S klasa W220

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika siwy99, 4-12 13.

  1. siwy99

    siwy99 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    6
    MECHANIKA:
    Do rozwiercenia jest ściana grodziowa i połowa podłużnic.
    Lepiej wstawić ściane z podłużnicami i fartuchami najmniej zabawy.
    Wtedy nie trzeba rozpoławiać podłużnic. ani ściany grodziowej oddzielać od fartuchów.
    Nie ma też później problemów ze spawaniem i regulowaniem poziomu podłużnic.
    Nie tnie się na chybił trafił tylko rozwierca się fabryczne zgrzewy.
    PRZED ROZWIERCENIEM anglika trzeba wykonać dużo pomiarów
    i odległości by przy wspawywaniu ustalić idealne odległości.
    To nie jest trudne tylko czasochłonne.
    20080206506.jpg 20080206507.jpg
    2.jpg 3.jpg
    ELEKTRYKA:
    Dla amatora 10 godzin i cała elektryka przełożona.
    Pod deską rozdzielczą nad konsolą nawiewów jest koryto z kablami przy kierownicy, które zwijamy w lewa strone.
    Nie ma żadnego cięcia kabli.
    Kable poduszki pasażera, czujnika pedału hamulca nożnego, jeszcze kilka pojedyńczych kabli adoptować z europejskiej wiązki po piny!!
    Pod pokrywą silnika na podszybiu wtyczki sterowania elektrozaworami nagrzewnicy, mech wycieraczek, czujnikow pompy hamulcowej i kilka innych zwija sie w lewo. Rowniez nie ma ciecia.

    Zakladamy moduly europejskie sterowania foteli i z lewych drzwi juz mamy sterowanie 4 szybami i otwieraniem klapy tylnej.

    CZĘŚCI:
    *Wnętrze pojazdu*
    - dywaniki przednie,
    - wykładzina welurowa przednia,
    - Podłokietnik,(Pasuje tez angielski jesli nie przeszkasza rozmieszczenie schowka na kubki)
    - deska rozdzielcza, nawiewy, rury nawiewow,
    - Stelaż metalowy pod deske rozdz
    - licznik ang pasuje, mozna samą tarcze wyswietlacza wymienic,
    - linka metalowa stacyjki,
    - konsola nagrzewnicy,
    - linka hamulca recznego (pamietac, ze linka w220 Long jest dłuższa!!)
    - mechanizm otwierania maski (linka pasuje ang tylko zamki w przednim pasie sie odwraca o 180)
    - panele drewniane w boczkach drzwi P ( od przelacznikow ster szybami, przelaczniki ang pasuja),
    - moduly sterow fotelami przednimi (jesli nie masz Star diagnozy do zaprogramowania ich na wer EUR),
    - klamki zewn drzwi przednich, zamki drzwi przednich,
    - Pokrywy plastikowe modułów sterowania fotelami z boczkow drzwi przednich,
    - przelacznik sterowania lusterkami zewnetrznymi,
    ( Lusterek zewnętrznych zostaja angielskie, bo wychylają się na stronę europejską bez problemu!!!!
    Lusterko wewnętrzne również nadaje się angielskie odkręca się tylko śrubę, przesuwa się
    podkładkę z frezem i ustawia się je na stronę europejską )
    - pedal hamulca recznego,
    - linka zwalniajaca hamulec reczny,
    - pedal gazu
    - pedal hamulca moznego
    - (Kolumna kierownicy zostaje angielska )
    - czujniki Parktronic deski rozdzielczej,

    CZĘŚCI DO ZEWNATRZ POJAZDU
    - obudowy komputerów pod maską,
    - dwa przewody hamulcowe od pompy hamulcowej do pompy ABS,
    reszta przewodów zostaje ang.
    (pompa hamulcowa zostaje ang, pompa ABS również zostaje ang)
    -rurka plastikowa podcisnienia z serwa hamulcowego do silnika,
    - mechanizm wycieraczek,
    - ramiona wycieraczek,
    - pokrywa plastikowa mechanizmu wycieraczek,
    - przewody klimatyzacji,
    - maglowica,
    - przewody maglownicy,
    - obudowa wlotu powietrza pod maską,
    - plastikowa obudowa wewnętrznej strony maski,
    - końcówki układu kierowniczego (mogą zostać angielskie bo sa identyczne
    ale nowe kpl 250zl wewn Lemf, zewn Febi wiec do geometrii szkoda zostawiac stare)
    - Osłona termiczna (blaszana) miedzy silnikiem i sciana grodziowa,
    - osłona (filcowa czy papierowa) miedzy silnikiem a sciana grodziowa,
    - przewody gumowe elektrozaworów nagrzewnic na podszybiu
    i trójnik takie kolanko plastikowe do ktorego wpina sie przewod układ chłodzenia z tylu silnika),
    - Lampy przód (Jesli sa soczewkowe mozna odwrocic soczewke na eur)

    Jak cos sobie przypomne to dopisze
     
    Ostatnio edytowano: 4-12 13
    ricardoo, kristoff, rys00 oraz 1 osoba lubią to.
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  4. siwy99

    siwy99 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    6
    Nie kupować przekładek z odcietymi podluznicami ani cietych przed przednimi fotelami.
    Dlatego, że swoje angielskie podluznice trzeba bedzie ciac, spawac do czoła i szpachlowac
    a na koniec i tak to popęka. i roboty bedzie 10 razy tyle.
    Musi byc tak jak na zdjeciach ktore wstawilem.
    Spawasz zabezpieczasz i nie ma sladu grzebania.
    Nie ma problemu ze zbieznoscia itd.
    Tylko zostaje zapylic w dany kolor a wszystko wyglada fabrycznie.

    A od strony wnętrza pojazdu musi być wiązka z podłogi od deski, do tylnej kanapy.
    Bo pod przednimi fotelami jest koryto, z ktorego trzeba pobrać całe
    kable do niektorych czujnikow.
     
    Michał1990 lubi to.

Poleć tę stronę