1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Mercedes ML W163

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika niko123, 18-04 10.

  1. niko123

    niko123 Gość

    Offline
    -Mechanizm wycieraczek
    -Ramiona wycieraczek prawe i lewe
    -Podszybie plastikowe i metalowe
    -pompa hamulcowa plus przewody
    -Przekładnia kierownicza z przewodami
    -sciana grodziowa-można przerobić do przespawania uchwyt i wykonania kilka otworów
    -Wyciszenie pod konsolę
    -wyciszenie sciany grodziowej od strony silnika dwu czesciowe
    -blacha aluminiowa na otwór przekładni kierown. -wejscia do srodka
    -Konsola nakładka górna -dolna do wykorzystania
    -osłony pod dolna konsole -nad nogi kierowcy i pasażera
    -obudowa licznika
    -licznik
    -Wzmocnienie pod konsolę
    -Nagrzewnica kompletna z dmuchawą i instalacją-wersja klimatronic
    -Pedały (hamulec,gaz linka gazu)
    -przewody klimy-2szt
    -dywanik częśc przednia
    -pedał hamulca postojowego plus linka hamulca

    --instalację pod deską wystarczy zawinąć lecz do przedłużenia będzie trochę przewodów do bezpieczników które znajdują sie na prawym słupku w angliku i europejczyku

    -instalacja nagrzewnicy -wszystkie silniczki od klap połaczone wspolna taśmą 3 zyłową . po przekładce działają odwrotnie . ja zrobiłem tak rozebrałem je i poodwracałem bieguny na cewkach silniczków.
    Prawdopodobnie można je programować poprzez Star Diagnostik wówczas zamiana biegunów nie bedzie potrzebna-sposob nie sprawdzony jednak przeze mnie

    -wymiana przekładni- to zdecydowanie najgorszy etap przekładki... nastrecza dużo problemów-wozka nie da sie opuscic bo go nie ma -to cała rama. silnik podniesc ciezko bo sporo tam osprzetu i poduszek mocujacych. najlepiej odkrecic reduktor uniesc go do góry a samą przekładnie ogołocic z wszystkiego co mozna -przewody rurki, drążki dopiero wówczas z trudem wchodzi na swoje miejsce
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  4. Arek_Land

    Arek_Land Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-12 16
    Postów:
    111
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Łódź
    Na zdjęciu znajduje się tylko połowa części potrzebnych do poprawnej przekładki.
    Obecna cena części 4900zł przekładkę skończyłem wczoraj.

    Jeżeli chodzi o wkładanie maglownicy to wystarczy nieco unieść silnik i odkręcić reduktor.
    Maglownicę rozkręcałem przy jabłkach i pięknie weszła na swoje miejsce.
    Ściana zostaje angielska (Odwierca się wytłoczki angielskie i spawa europejskie)
    Mo zeszło 11 dni z przełożeniem tego auta wypiaskowanie i konserwacją ramy.

    Teraz stoi u znajomego i jest rozbrajany do lakierowania bo miał parę purchli.
    Auto zostawiam u siebie w firmie.
     

    Załączone pliki:

Poleć tę stronę

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. mercedes ml 270 angielska ptzekładka