1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Mercedes E (W211)

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika kristoff, 3-01 12.

  1. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 319
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Wrocław
    Lista części:

    1. Ściana grodziowa
    2. Wygłuszenie wewnętrzne
    3. Wykładzina podłogi przód L+R
    4. Osłony dolne słupków przednich L+R
    5. Osłona (blacha) na sterowniki pod nogami pasażera
    6. Nagrzewnica kompletna
    7. Belka pod deskę
    8. "Koryta" na instalację wewnątrz pojazdu
    9. Dźwignia (pedał) hamulca ręcznego
    10. Linka hamulca ręcznego
    11. Pedały kompletne
    12. Przekładnia kierownicza
    13. Węże wspomagania
    14. Węże klimy
    15. Węże do nagrzewnicy
    16. Przewody hamulcowe od ABS do pompy
    17. Mocowanie akumulatorka w podszybiu
    18. Zbiornik spryskiwacza kompletny
    19. Obudowa (puszka) sterowników w podszybiu
    20. Silnik wycieraczek
    21. Ramiona wycieraczek
    22. Podszybie
    23. Nakładka (góra) deski
    24. Lewy dół deski
    25. Prawy dół deski (schowek pasażera + mały wysuwany schowek)
    26. Licznik
    27. Osłony nad nogami L+R
    28. Krzyżak kolumny kierowniczej
    29. Guma w ścianę przez którą przechodzi w/w krzyżak
    30. Boczki drzwi przód L+R
    31. Sterowniki drzwiowe
    32. Reflektory przód
    33. Włącznik świateł
    34. Zasys nagrzewnicy
    35. Obudowa filtra kabinowego

    Gdybym coś pominął proszę dopisywać.

    Opis:

    Ściana cała do wymiany. Dla wygody prac szybę lepiej wyciąć. Sama wymiana ściany dość pracochłonna. Dużo rozwiercania i spawania. Serwo wraz z pompą hamulcową zostaje angielskie. Tunel środkowy również zostaje z anglika. Instalacja elektryczna do przerobienia. Wiązka spod deski wyciągana. Do przedłużenia instalacja w podszybiu z uwagi na przenoszenie całej "puszki" z prawej na lewą. Instalacja silnika do przewinięcia z prawej na lewo (bez lutowania). W środku również trochę pracy przy kabelkach. Po przerobieniu instalacji układamy ją w europejskie koryta i podwieszamy na miejsce. W w/w korytach dość sporo miejsca. Wyjętą wcześniej instalację spod deski (nieruszoną) obracamy i zapinamy do przeniesionej "puszki" w podszybiu. Co do drzwi. Nie ruszamy ani "zasilania" drzwi ani wiązek w drzwiach. Wymieniamy same sterowniki na Eu. W celu poprawnego działania szyb i lusterek konieczność kodowania modułu ZGW (moduł komfortu). Znajduje się on nad nogami kierowcy. Nie polecam jego wymiany na EU z uwagi na przypisany numer VIN. Z uwagi na moduł SBC odpowietrzenie hamulców metodą tradycyjną jest niemożliwe. Niezbędne jest odpowiednie oprogramowanie i oprzyrządowanie.

    Parę zdjęć z przekładki:

    S4031503.JPG S4031582.JPG S4031583.JPG S4031506.JPG S4031496.JPG S4031511.JPG S4031570.JPG S4031509.JPG S4031504.JPG S4031584.JPG S4031581.JPG S4031563.JPG S4031564.JPG S4031507.JPG S4031497.JPG S4031571.JPG S4031498.JPG S4031505.JPG S4031568.JPG S4031500.JPG S4031512.JPG S4031510.JPG S4031562.JPG S4031508.JPG S4031569.JPG
     
    ricardoo i rys00 lubią to.
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  4. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 319
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Wrocław
    Dorzucam zdjęcia gotowego samochodu.


    S4031604.JPG S4031607.JPG S4031605.JPG S4031606.JPG

    Wczesniej nie bylo czasu na dodanie tych zdjec
     

Poleć tę stronę