1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI] Mercedes C klasa W203

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika Mimek, 5-12 11.

  1. Mimek

    Mimek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-11 10
    Postów:
    228
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Zalesie, Łańcut
    Z racji że ostatnio takie coś robiliśmy podaję listę części:
    - Ściana grzodziowa
    - Maglownica z przewodami
    - przewody klimy, choć wystarczy jeden bo drugi jest na gumowym łączniku i ładnie siada angielski
    - dywany z przodu
    - belka pod deskę
    - nagrzewnica
    - pedała
    - krzyżak kolumny
    - kompletna deska rodzielcza, tunel środkowy zostaje angielski
    - mechanizm wycieraczek
    - ramiona wycieraczek
    - podszybie
    - panele odsuwania szyb w przednie boczki
    - pedał hamulca ręcznego z linką
    - obudowa bezpieczników w podszybiu
    - serwo z pompą hamulcową
    - przewód sprzegła

    Auto dość trudne w przekładce, trzeba się pomęczyć ze ścianą, jeżeli nie wyjdzie nam tak jak trzeba to będzie problem z wsadzeniem wszystkiego, bo w tym aucie wszystko jest upychane na milimetry, wiązka do obrócenia i przedłużenia, moduły w drzwiach do zamiany, trzeba zaspawać dziury po maglu, przewodzie sprzęgła i lince ręcznego, i z drugiej strony dorobić, do przespawania mocowanie kolumny. To tak z grubsza.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 278
    Docenione treści:
    225
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    W aucie nie dość że sama ściana jest do wymiany to jeszcze powinno się wymienić całe koryta
    Bardzo dużo roboty strikte blacharskiej

    W wolnej chwili dodam zdjęcia z prac nad takim autem

    Pozdro
    Rafał
     
  4. Mimek

    Mimek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-11 10
    Postów:
    228
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Zalesie, Łańcut
    Ja zasadniczo koryta robiłem rozpierakami do ściany i wyszło ładnie ale napracować się trzeba.
     
  5. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 920
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Wadowice
    jak zaspawać ???
     
  6. Mimek

    Mimek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-11 10
    Postów:
    228
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Zalesie, Łańcut
    Chodzi mi o dziurę tam gdzie wchodzi kolumna po stronie angielskiej żeby uniknąć wymiany koryta.
     
  7. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 920
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Wadowice
    jak wy to robicie przeciez jak nie wymienisz tego półksiezyca to niepasuje reszte blach
     
  8. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  9. Mimek

    Mimek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-11 10
    Postów:
    228
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Zalesie, Łańcut
    Ten półksiężyc da radę ładnie zrobić, przynajmniej my tak robimy i naprawdę wychodzi jak oryginał. Tylko musisz sie przyłożyć a od strony europejskiego kierowcy rozpierakami trochę podgiąć do góry. Na pewno mniej pracy niż całego wywalać a efekt jak oryginał. Jak mam gdzieś zdjęcie to wrzucę.
     

Poleć tę stronę