1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Mercedes A (W168)

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika kristoff, 6-06 11.

  1. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 319
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Wrocław
    Lista części:

    1. Pedały kompletne
    2. Wykładzina podłogi (L+R)
    3. Przekładnia kierownicza
    4. Krzyżak kolumny kierowniczej
    5. Wężyk podciśnienia do serwa
    6. Linka do otwierania maski
    7. Deska kompletna
    8. Kierownice powietrza na nagrzewnice
    9. Osłony słupków przednie dolne
    10. Licznik
    11. Belka pod deskę
    12. Włącznik świateł


    Opis:

    Auto bardzo proste w przekładce. W ścianie do zamiany miejscami "panele" (widoczne na zdjęciach). Ten z pedałami i serwem zamienić miejscami z puszką na przewody elektryczne. Reszta mocowań w ścianie jest po obu stronach auta. Na pierwszy rzut oka pedały są identyczne lecz te europejskie są inaczej wyprofilowane. Nagrzewnicy nie ruszamy. Trochę przerabiania instalacji. Nic skomplikowanego. Drzwi nie ruszamy. Brzęczek świateł w słupku. Zamieniamy je miejscami. Konieczność wymiany przekładni kierowniczej. Główka mimo iż po tej samej stronie jest inaczej ułożona. Węże wspomagania zostają te same. Auto przyjemne w przeróbce.


    Parę zdjęć z przekładki:

    S4030847.JPG S4030911.JPG S4030914.JPG S4030849.JPG S4030873.JPG S4030872.JPG S4030871.JPG S4030869.JPG S4030854.JPG S4030852.JPG S4030851.JPG S4030848.JPG S4030912.JPG
     
    ricardoo lubi to.
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Do listy warto dodać;
    plastiki na słupki przy przedniej szybie
    zamek lewy
    lusterka najlepiej oba
     
  4. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 186
    Docenione treści:
    436
    Miasto:
    łódzkie
    w168 1997-2004 tego co pamiętam lusterka zostają , zamek można przerobić, nie wiem jak w młodszym W169 ale wyglądają podobnie
     
  5. raftam

    raftam Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-03 15
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Właśnie zakończyłem przekładkę W168-A160 LIFT 2002r. z automatycznym sprzęgłem. Pedały zostawiłem te same i obyło się bez cięcia przewodów. Wyciąłem w plastikowych zaślepkach otwór i przeciągnąłem kabelki :) . Osłona kompa została pusta a jego samego schowałem we wnęce pod plastikiem mocując do karoserii . Wiązkę od licznika i włącznika świateł rozwinąłem z izolacji i kanałem na lewą stronę. W wypełnieniu dywanika trzeba trochę wyciąć miejsca na kabelki, ale po dobrym ułożeniu nic nie widać. Całość przewodów która przechodzi przez zaślepkę z pedałami uszczelniłem, a skrzynka od koma i przekaźników jest pusta. Belki pod deskę też nie zmieniałem, trzeba tylko po zamianie miejsc zrobić fasolki na otwory kolumny kierowniczej i jest ok ( pod licznikiem). Pedały są troszkę przesunięte w lewo ale nie ma sprzęgła więc jest ok.
     
  6. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  7. WOLFI4

    WOLFI4 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-11 17
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0

    mam pytanie co do tych fasolek, po co je robiłeś? czy to mocowanie różni się od wersji europejskiej? Złożyłem właśnie na wersji angielskiej i mam kolumnę przesuniętą jakieś 2 cm w prawą stronę stąd moje pytanie.
     

Poleć tę stronę