1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI] Peugeot 607

Dyskusja w 'PEUGEOT' rozpoczęta przez użytkownika apollo, 23-06 09.

  1. apollo

    apollo Zaufany warsztat

    Dołączył:
    5-04 09
    Postów:
    205
    Docenione treści:
    27
    Miasto:
    Konin
    Adres strony:
    -konsola
    -zaślepki boczne kokpitu
    -schowek+ wkład schowka
    -osłona na bezpieczniki (nad nogami kierowcy).
    -belka pod kokpit + wspornik pionowy.
    -pedały (hamulec, sprzęgło, gaz) + płyta na której są pedały umieszczone.
    -mocowanie pedału gazu (można wytworzyć samemu)
    -mocowanie skrzynki bezpieczników (30 zł nowe w serwisie)
    -dźwigienka otwierania maski
    -zamek maski w pasie przednim (70 zł w serwisie)
    -serwo hamulcowe z plastikowym mocowaniem
    -wygłuszenie od środka i od strony silnika
    -dywan przedni
    -pionowe dywanowe osłony poniżej tunelu (lewy i prawy)
    -nagrzewnica z wiatrakiem dmuchawy.
    -mechanizm wycieraczek
    -ramiona wycieraczek
    -podszybie
    -obudowa filtra pyłkowego
    -przekładnia kierownicza (maglownica) + węże od wspomagania (ciśnieniowy i powrotny)
    -guma na trzpień maglownicy
    -blaszki pod tapicerkę przednich drzwi do których zostaną przykręcone uchwyty do zamykania drzwi. (mimo że to ciężko samemu je wykonać, więc muszą być)
    prawy uchwyt do zamykania drzwi kompletny (chrom + czarne tworzywo + plastik a'la drewienko)
    -osłonki ramki a;la drewienko na klamki do otwierania drzwi od środka (przód lewy i prawy)
    -lampy przednie
    -lusterka
    -licznik
    -tapicerka przednich drzwi (można zaślepić otwory w angielskich i wygląda zupełnie przyzwoicie)
    -wajcha ręcznego hamulca
    -tunel.

    Ściany grodziowej sie nie wymienia. Trzeba wykonać otwór na trzpień maglownicy i na wlot powietrza do nagrzewnicy, otwory angielskie zaślepić. Konieczne jest też przyspawanie uchwytów do mechanizmu wycieraczek i mocowania pionowego wspornika belki pod kokpitowej. Trudność przeróbki porównywalna z Laguną 2. Czyli mechanicznie proste auto, ale z kabelkami troszkę pracy.
    Najlepiej więc mieć europejską instalację.

    Pewnie o czymś zapomniałem, jak mi się przypomni to dopiszę
    Jeśli ktoś ma pytania, proszę dzwonić lub pisać chętnie pomogę
  2. Majster Złota rączka

    Rejestracja:
    20-07 12
    Liczba postów:
    666
    Miejscowość:
    Internet
  3. Majster Złota rączka

    Rejestracja:
    20-07 12
    Liczba postów:
    666
    Miejscowość:
    Internet
  4. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    2 512
    Docenione treści:
    164
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    kilka słów o przekładce + zdjęcia podczas prac

    Witam
    Poniżej kilka fotek podczas prac nad takim autem

    Na wstępie nie zgodzę się z Marcinem co do trudności przekładki tego modelu
    Moim zdaniem ze względu na spawanie oraz dużo większą ilość kabelków do przerobienia 607 jest samochodem dużo trudniejszym od laguny
    Auto jest dość pracochłonne wymaga sporo uwagi
    Ciężko o ładny PEŁNY komplet do tego modelu a jak już są to cena jest dość wysoka
    Dzięki Marcin za poratowanie obudową BSI :)

    Poniżej kilka fotek podczas pracy nad 607 wersja po lifcie full opcja

    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg

    Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
    Rafał

Poleć tę stronę

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. wyświetlacz peugeot 607

    ,
  2. peugeot 607 wyświetlacz

    ,
  3. peugeot 607 przekładka

    ,
  4. klapka zamkniecia bezpiecznikow peugeot 607,
  5. czesci peugeot 607 konin,
  6. bezpieczniki peugeot 607 obrazy,
  7. peugeot 607 anglik przeróbka,
  8. Wyświetlacz kokpitu 607,
  9. parczew czesci peugeot 607