1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Peugeot 807 / Citroen C8 / Fiat Ulysse

Dyskusja w 'PEUGEOT' rozpoczęta przez użytkownika zweckform, 25-09 09.

  1. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 256
    Docenione treści:
    222
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Witam,
    Poniżej przedstawiam listę części wraz z opisem i zdjęciami do ww aut

    Lista części:
    - maglownica z przewodami
    - zbiorniczek płynu hamulcowego
    - przewody sprzęgła
    - pedały wraz z podstawą
    - obudowa silnika nagrzewnicy wraz z rurą zasysu
    - wzmocnienie pod deskę (belka)
    - wygłuszenie od strony silnika
    - wygłuszenie od środka
    - hamulec ręczny + obudowa plastikowa
    - dywan przedni
    - kompletna deska wraz ze wszystkimi plastikami oraz schowkami
    - łącznik kolumny kierowniczej z maglownicą
    - konsola środkowa oraz boczne obudowy konsoli
    - mieszek lewarka zmiany biegów
    - osłonki na nogi kierowcy i pasażera

    Opis przekładki:
    Auto jak na francuza trudne w przekładce
    Od strony silnika zero miejsca (nie ma gdzie palca włożyć)
    Trzeba sporo rozebrać aby można było cokolwiek zrobić
    Ściana kawałkiem do wymiany - spawania
    Dużo elektryki
    Nagrzewnica zostaje, do wymiany jest obudowa silnika nagrzewnicy wraz z rurą zasysu powietrza
    Krótko mówiąc auto pracochłonne jednakże do zrobienia

    Możemy podjąć się kolejnych przekładek tych modeli

    Poniżej klika fotek podczas pracy

    Pozdrawiam
    Rafał
     

    Załączone pliki:

    • 1_113.jpg
      1_113.jpg
      Rozmiar pliku:
      49,5 KB
      Wyświetleń:
      224
    • 3_115.jpg
      3_115.jpg
      Rozmiar pliku:
      58,1 KB
      Wyświetleń:
      231
    • 4_725.jpg
      4_725.jpg
      Rozmiar pliku:
      68,5 KB
      Wyświetleń:
      231
    • 5_964.jpg
      5_964.jpg
      Rozmiar pliku:
      85,5 KB
      Wyświetleń:
      230
    • 6_153.jpg
      6_153.jpg
      Rozmiar pliku:
      88,6 KB
      Wyświetleń:
      254
    • 7_501.jpg
      7_501.jpg
      Rozmiar pliku:
      71,6 KB
      Wyświetleń:
      246
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. glock

    glock Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-09 09
    Postów:
    55
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa/Wołomin
    To ja może też coś dodam do tego wątku.
    Przewodów wszystkich nie trzeba przedłużać,wystarczy wymienić wiązkę elektr.która jest poprowadzona (wpięta) z BSI do kierownicy(steruje całością,zegary,wyświetlacz centralny,radio)wystarczy wypiąć angielską i wpiąć europę.Do przedłużenia pozostaje jedynie wiązka od gniazda diagnostycznego.
    Rura nawiewu powietrza wraz z obudową silnika pozostaje angielska,niczym się nie różni od europy.Dodatkowo serwo do wymiany,krótszy trzpień w angliku,ściana kawałkiem do wspawania.Dodatkowo kilka fot.z prac....
    o.jpg s2.jpg s.jpg
     
  4. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  5. glock

    glock Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-09 09
    Postów:
    55
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa/Wołomin
    Zmiana wskazań przebiegu z mil na km. odbywa się poprzez wyminę centralnych zegarów na kontynentalne.
     

Poleć tę stronę