1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Peugeot 407

Dyskusja w 'PEUGEOT' rozpoczęta przez użytkownika pietia, 13-05 09.

  1. pietia

    pietia Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-05 09
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Psary
    Witam wszystkich.
    Proszę o liste części do peugota 407 i opinie na temat przekładki tego samochodu.
    Z góry dziękuje
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. ghostwriter

    ghostwriter Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-03 09
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Tarnów
    Lista części do 407
    -kompletna deska rozdzielcza
    - pedały (sprzęgło hamulec gaz)
    -wysprzęglik
    -przewód wysprzęglika
    -serwo z wodzikiem ( to również opcjonalnie, angielski wodzik jest nieco krótszy od europejskiego, zawsze można nad spawać pedał hamulca więc wszystko póżniej będzie pasować
    -maglownica z przewodami
    -wykładzina
    -licznik (opcjonalnie)
    -boczki drzwi

    Auto proste do przerobienia
     
  4. pietia

    pietia Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-05 09
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Psary
    Wielkie Dzięki za odpowiedź. :jupi:
     
  5. ghostwriter

    ghostwriter Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-03 09
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Tarnów
    opis przekładki 407


    zaczynamy od rozebrania deski, aż dostaniemy się do ściany grodziowej, ściany nie trzeba ciąć, odkręca się jedynie pedały angielskie, (nagrzewnicy nie demontuje się) pod nagrzewnicą leci rura która łączy pedały angielskie z wodzikiem serwa znajdującym się po europejskiej stronie, wystarczy ją przeciąć przy nagrzewnicy z jednej i z drugiej strony, wyjdzie bez problemu, następnie odkręcamy podstawkę przy wodziku serwa na której znajduje się wspomniana rura i czujnik świateł stop.przy wersji z manualną skrzynią biegów po prawej stronie od skrzynki bezpieczników odsłaniamy najlepiej otwornicą otwór na pompkę sprzęgła, w otwór mocujemy pompkę sprzęgła od wersji europejskiej ( angielski wodzik w pompce jest za krótki i nie pasuje), następnie zakładamy pedały od wersji europejskiej, wszystkie otwory będą pasować.Trzeba pamiętać tylko o przykręceniu dodatkowej szpilki przy nagrzewnicy (przytrzymuje podstawkę pedałów).przy wymianie maglownicy na wersję europejską wystarczy opuścić zawieszenie, zrobić otwór na trzpień maglownicy po stronie europejskiej, a angielskie otwory po zaślepiać. należy poprowadzić przewody wysokiego ciśnienia i powrót do pompy wspomagania i całość poskręcać, (zawieszenie trzyma się na 8 śrubach, dobrze jest też odkręcić poduszkę od skrzyni biegów która przykręcona jest do sanek, ułatwi to sprawę opuszczania zawieszenia) magiel powinien wyjść bez problemu z każdej strony. Wiązki elektrycznej nie trzeba przedłużać, kable są na tyle długie że bezproblemowo wystarczą, przekładamy tylko wiązkę która idzie do kolumny kierowniczej na stronę europejską, i wiązkę poduszki pasażera na stronę prawą. Nic więcej nie ruszamy, składamy wszystko do kupy, zakładamy fotele ( pod fotelem(prawym, kierowca angielski) nie spinamy kostki która łączy się z czujnikiem pasów ( bo w czasie jazdy będzie pokazywało że siedzi tam pasażer którego nie ma, można to oczywiście zrobić wymieniając fotele od wersji europejskiej, albo wymienić stelaże foteli) w drzwiach zamieniamy wiązki z prawej na lewą i odwrotnie, wiązki są odpinane przy łączeniu drzwi. Po tym wszystkim udajemy się do serwisu żeby przestawili bsi na stronę europejską, chłopaki w serwisie będą wiedzieć o co chodzi już się wszystkim zajmą. wszystko powinno działać.

    Auto fajne i proste do przekładki
     
  6. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto przerabia się dokładnie tak samo jak citroena C5

    Rafał
     
  7. Misiek

    Misiek VIP

    Offline
    Dołączył:
    5-03 09
    Postów:
    1 781
    Docenione treści:
    81
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
  8. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Witam
    Do listy części dodał bym jeszcze zaślepkę oraz obudowę poduszki kolanowej

    Załączam także kilka fotek z przekładki takiego autka

    Pozdrawiam
    Rafał
     

    Załączone pliki:

    Rysiek2 lubi to.
  9. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    407 beżowa deska

    Witam
    Poniżej kilka fotek z przekładki 407 ale z beżową deską
    Bardzo ciężko było dostać taki komplet ale się udało i auto wygląda na prawdę imponująco

    407-1.jpg 407-2.jpg 407-3.jpg 407-4.jpg 407-5.jpg


    W najbliższym czasie dołożymy zdjęcia z przekładki wersji coupe z wiśniową deską


    Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
    Rafał
     
  10. lukkii

    lukkii Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-01 13
    Postów:
    23
    Docenione treści:
    1
  11. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  12. Marlena

    Marlena Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    5-03 09
    Postów:
    1 433
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    Rawa Mazowiecka
    Adres strony:

Poleć tę stronę

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. przekladka peugeot 407 opis