1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Opel Vectra B

Dyskusja w 'OPEL/VAUXHALL' rozpoczęta przez użytkownika Marlena, 9-03 09.

  1. micab

    micab Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-03 09
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    k/szczecina
    kolumna jest przykręcona do belki zrywalną śrubą więc nie da się jej tak normalnie odkręcić, dlatego lepiej odkręcić krzyżak od przekładni i wyjąć kolumnę razem z belką,

    ale czy da radę wyjąć wszystko nie odkręcając deski od belki to nie wiem, ja odkręcałem, ale nie zwracałem uwagi czy można inaczej,
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    lepiej i dużo szybciej bedziesz miał jak zdemontujesz sama deske jest kilka sróbek sa tez sróbki pod sama szybą pod zaslepką tam gdzie w climatronicu jest czyjnik temp. jak zdejmiesz deske z instalacja (wystarczy wypiąc wtyczki instalacja zchodzi z deska) bedziesz miał wszystko na wierzchu .
     
  4. micab

    micab Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-03 09
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    k/szczecina
    czapka na angielskie serwo zastąpiona elementem z europejskiej ściany:
    [​IMG]
     
  5. Mihó

    Mihó Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-05 09
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Podobno silnika wycieraczek nie trzeba wymieniać, by działał w drugą stronę. Prawda to jest ?
     
  6. micab

    micab Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-03 09
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    k/szczecina
    z tego co patrzyłem, to jak się zakłada europejski silniczek do angielskiej wiązki to trzeba zamienić miejscami skrajne piny we wtyczce, ale czy można zastosować angielski silniczek to się nie przyglądałem,
     
  7. oktawian

    oktawian Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    483
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Zielona Góra
    Micab masz zdjęcia gotowego podszybia angielskiego ?

    A dwa ,że sanki trzeba ściągnąć bez tego nie odkręcę nagrzewnicy od strony silnika :|
     
  8. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 338
    Docenione treści:
    228
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Sanek nie trzeba ruszać do nagrzewnicy
    Musisz je za to opuścić aby wyciągnąć magiel

    W miejsce po serwie wstawiasz kawałek europeskiego podszybia

    Pozdrawiam
    Rafał
     
  9. Marlena

    Marlena Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    5-03 09
    Postów:
    1 433
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    Rawa Mazowiecka
    Adres strony:
    Bardzo proszę o zadawanie pytań w dziale: przekładki-pomoc. :devil:
     
  10. micab

    micab Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-03 09
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    k/szczecina
    ja nie opuszczam sanek do wyciągnięcia magla, wystarczy odwiercić czapkę nad nim i wychodzi bez opuszczania sanek, tzn. dotyczy to na pewno silnika 1.8 16v, nie wiem jak jest w innych,

    żeby odkręcić nagrzewnice musisz zdemontować tylko tylną poduszkę silnika,

    oktawian, o jakie zdjęcie dokładnie Ci chodzi ? przerobione angielskie podszybie, po nałożeniu gum i mat, oraz po lakierowaniu wygląda praktycznie jak oryginalne europejskie,
     
  11. oktawian

    oktawian Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    483
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Zielona Góra
    Jeżeli chodzi o sinik 1.8 to opuściłem tylko trochę sanki. nagrzewnica ładnie odkręcona .
    Jak masz zdjęcie przerobionej grodzi to możesz wrzucić .
     
  12. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  13. cichy117

    cichy117 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-09 09
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Nagrzewnicę można nawet odkręcić z założoną poduszką tylko jest ciasno. W mniejszych silnikach idzie wyjąć magiel bez opuszczania sanek. W V6 niestety nie ma na to miejsca
     

Poleć tę stronę