1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Opel Frontera B

Dyskusja w 'OPEL/VAUXHALL' rozpoczęta przez użytkownika slawquu, 12-10 09.

  1. slawquu

    slawquu Nowy

    Offline
    Dołączył:
    12-10 09
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Witam, ja jestem świeżo po przekladce frontery b z 99 roku 2.2 benzynka. Generalnie rzecz biorac do przekladki zabieralem sie dlugo, bo nie moglem za bardzo znalesc informacji w internecie dotyczacych tego procederu, a osoby ktore to robily nie chcialy nic powiedziec, bo baly sie ze chce zabrac im chleb, a ja auto robilem dla siebie i chcialem to zrobic jak najsolidniej. Generalnie rzecz biorac sprawa przekladki nie jest trudna i jesli ma sie wszystkie czesci to w tydzien czasu spokojnie sie wyrabia. Ze sciana grodziowa sprawa wyglada tak, ze karoseria w tym autku jest uniwersalna i grodz w angliku ma taki sam ksztalt w europejczyku. Jedyna roznica polega na tym ze blacha ze szpilkami do ktorej przykreca sie pedaly i kolumne jest indywidualna dla kazdej wersji, dlatego do przekladki potrzebny jest ten element z europejczyka, dlatego najlepiej tez jest kupic wyciety kawalek samochodu z podszybiem i ze sciana grodziowa, bo jest z czego pobierac czesci. Bo tez trzeba robić kominek do dmuchawy, bo silnik trafia na druga strone, a zaciaga on powietrze z podszybia i pasuje zeby stamtad nie dostawala sie woda. Do wymiany jest takze instalacja elektryczna, najlepiej jest kupic caly komplet z europejczyka, bardzo dobrze sie przeklada i pozniej wszystko działa jak nalezy, odradzam jakie kolwiek sztukowanie kabli, pozniej jest problem z upchnieciem ich pod deska. Kolumna kieronicza zostaje angielska, potrzeba kupic przekladnie kątową i maglownicę, niewielki problem pojawia się w przymocowaniu maglownicy do belki, gdyz potrzeba albo dostac belke od europejczyka, albo przespawac uchwyty.Przewody sa juz tutaj rzeczą marginalna. Z takich drobiazów to istotne jest to że linka od gazu w europejczyku jest tej samej dlugosci co w angliku i nie ma potrzeby jej kupowania, różne sa natomiast pedały i tu niestety nie da rady wykorzystać tych z anglika, jest ich inny kształ i z tym nie da rady nic zrobić. Warto także pamietac, ze trzeba także mieć kompletna nagrzewnice z plastkami do nawiewów, bo z nimi tez nie ma żadnego pola manewru i muszą być oryginalne. Myślę że po krotce udało mi się przedstawić temat, postaram się zamieścić jakąś mała fotorelację, by inni też mogli podejrzeć temat. W razie ewentualnych pytań tel kontaktowy 693 332 362

    ** Dodano: 12-10-2009, 08:48 **
    oto kilka fotek z przekladki, postaram sie zamiescic wiecej

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. marekfl

    marekfl Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    14-06 09
    Postów:
    301
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Kielce
    Adres strony:
    Dzieki slawquu, post rewelacyjny, wlasnie szukalem informacji na temat tego auta. Temat naprawde bardzo pomocny!!!!!! Nalez sie pochwała
     
  4. slawquu

    slawquu Nowy

    Offline
    Dołączył:
    12-10 09
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Zawsze chetnie służe pomocą, opis przekładki udostępniłem gdyz nie ma za bardzo takiej wiedzy na forach internetowych ani w internecie, a ludzie ktorzy taka wiedze posiadaja nie za bardzo maja chęć się podzielić nią. Bo sam opis przekladki nie zrobi ale da ogolny zarys pracy do wykonania. A nie ukrywam dłubaninki jest trochę. Ja staralem sie zrobić tak by auto zblizyc do europejskiego oryginalu, dlatego tez i przelozona jest dzwignia hamulca ręcznego, wykladzinka cała, wycieraczki, sterowanie wszystkich szyb przy drzwiach kierowcy i wiele innych pierdółek. Generalnie rzecz biorąc auto jest juz w procedurze rejestracji, po zrobionym przegladzie zerowym
     
  5. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  6. marekfl

    marekfl Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    14-06 09
    Postów:
    301
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Kielce
    Adres strony:
    slawquu,

    kolega jak najbardziej należy Ci sie pochwała, niedługo będę przerabiał takie auto i z góry dziękuję za wszelką Twoją pomoc, Ja ze swojej strony postaram sie umieścić informacje na temat ściany i tego co nawiązywaliśmy w rozmowie ponieważ będę robił wersję bez klimatyzacji.

    Jeszcze raz dzięki za wszelkie info :) :zdrowie: :zdrowie: :zdrowie: :zdrowie:
     

Poleć tę stronę