1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] omega B C (FL)+ zdjęcia

Dyskusja w 'OPEL/VAUXHALL' rozpoczęta przez użytkownika kriskos997, 4-04 09.

  1. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    świetokrzyskie
    czesci
    -deska rozdzielcza kmp.
    -pedały
    -kolumna kierownicza + wspornik drązka kierowniczego
    -silnik wycieraczek + ramiona
    -ściana grodziową + wygłuszenie zewnętrzne i wewnętrzne
    -dywan przedni
    -pompa hamulcowa (serwo moze byc ang ale pompa musi byc euro bo sa z innej strony wyjscia na przew. ham
    -instalacja do przerobienia
    -przewody wspomagania
    -obudowa zegarów ( zegary mogą byc ang)
    -blacha która zasłanie filtr przeciwpyłkowy
    -podszybie plastikowe

    jak sobie przypomne to dopisze
    -----ściana grodziowa
    ściana jest wklejana w tzw. rynienke z obu stron jest kjlej sciana wychodzi do góry wiec wycinamy uprzednio szybe czołową wklejamy w odwrotnosci do wyjmowania (3 tuby kleju do szyb wurth)
    w lewej podłużnicy gdzie w angolu mamy wspornik drązka wiercimy trzy otwory na kolumne kier i wspawujemy tule dystansowe to samo z drugiej strony z tym ze tam wiercimy dwie dziury na wąsa ( ja zastowowałem fi 16) (wewnatrz 10 mm)
    wiazki wychodzace do drzwi zamieniamy miejscami jest kilka kabli do przedłuzenia kilka do skrócenia tak samo zamieniamy wiazki z drzwi
    -----sterowanie lusterek i szyb
    zmieniamy miejscami kilka kabli (miernik w reke i szukamy których prosta sprawa)

    ------instalacja pod kokpit
    najtrudniejsza czesc przekładki omegi z uwagi na ilosc kabli a wiec tak po pierwsze wiązke angielska układamu w kokpicie najpierw wpinamy skrzynke bezpieczników bedziemy mieli wtedy punkt odniesiena co skrócic co przedłuzyc po czym przełamujemy wiązke na poł (po wczesniejszym odizolowaniu) i co sie okazuje na zgiećiu jest za dużo kabli i dociska nam wiazka do ciegna nagrzewnicy ,ja poprostu te kable które zawracały do bezpieczników odciąłem tzn skróciłęm i tym samym wiazka sie zmniejszyła o 50 % to wystarczy do zamontowania konsoli bez cisnienia ze cos sie przetrze . instalacje mocujemy do deski na opaski zaciskowe po czym zakładamy do auta

    pozdro zycze udanej przekładki omegi (jak kazdy mysli bardzo łatwej bo to przeciez opel) hehe

    kilka zdjęć

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][/URL][/img]
     

    Załączone pliki:

Poleć tę stronę