1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] BMW e36

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika marekfl, 3-02 10.

  1. marekfl

    marekfl Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    14-06 09
    Postów:
    301
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Kielce
    Adres strony:
    Lista części:
    - zamek maski + linka + raczka + plastyki na progi lub tylko lewy plastik pod raczke do maski;
    - lusterka (można przełożyć szkła);
    - maglownica z przewodami do wspomagania;
    - przewody do klimy - jeśli ja oczywiście posiada auto;
    - przewody hamulcowe (2szt od pompy hamulcowej do pompy ABS);
    - mechanizm wycieraczek + ramiona;
    - Serwo + pompa ze zbiorniczkiem
    - pedał hamulca;
    - pedał sprzęgła z pompka + przewód do wysprzęglika (można użyć angielskiego) + przewód na płyn;
    - wytłumienie na ścianę grodziowa od str komory silnika;
    - wytłumienie ściany grodziowej od środka kabiny;
    - metalowa rura pod konsole;
    - blacha (odwiercona) mocowanie kolumny kierowniczej (również pedały są do niej przykręcone) w serii 5 jeszcze jest dodatkowy uchwyt który trzeba przyspawać do belki podszybia (jest taki sam jak angielski można go odwiercić);
    - kolumna kierownicza;
    - ramka kolo licznika;
    - deska kompletna (zaślepka pod kierownice, schowek);
    - tunel środkowy + ręczny + popielniczka i takie duperele;
    - plastiki kolo stacyjki;
    - dywan;
    - osłony przeciwsłoneczne na podsufitkę.
    - zegary.


    - fotele zostają te same (w e36 nie ma czujnika zapięcia pasów,)
    - kluczyk jest w obu drzwiach; wiec nic nie kombinujesz;

    - nie pamiętam jak jest z przyciskiem do sterowania szybami ale z tego co pamiętam to w drzwiach jest zaślepka i da się go przełożyć bez zmiany boczków.
    - tylne światła przeciwmgielna są po obu stronach wiec odchodzi Ci przeróbka
    - przednie lampy można przerobią ale można już kupić do e36 ładne lampy In Pro lub Deppo z ringami z zintegrowanymi kierunkami jako zamienniki oryginałów i to w naprawdę dobrych pieniądzach.

    Nie warto rzeźbić

    hmmm generalnie to co Ci napisałem opiera się na moich przekładkach innych modeli - e36 nie robiłem nigdy, choć kiedyś dużo siedziałem w tym temacie (choć nieco z innej strony niż przekładki;-). W razie czegoś jak byś miał pytania to dzwon/pisz :) postaram się coś pomóc
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. przekladkiBMW

    przekladkiBMW Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-07 10
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Małe poprawki co do listy

    - Serwo i pompa zostają tylko do przeniesienia
    - sterowanie szybami też (konsola centralna)
    -jak w e46 do przeniesienia sterowanie lusterek
    -przewody od klimy nie potrzebne
    -kolumna zostaje angielska potrzebny tylko łącznik do magla


    Generalnie elektryka to bolączka zwłaszcza Cabrio poza tym niema masakry :D

    pytania .... proszę pisać
     
  4. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  5. przekladkiBMW

    przekladkiBMW Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-07 10
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Jeszcze jedna uwaga
    Wspornik pedałów są dwie wersje radzę zakładać od razu angielski z europejskimi pedałami (wszystko Pasuje ) różnica polega na miejscu na sprężynę oporową sprzęgła .
     

Poleć tę stronę