1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford mondeo mk3 po lifcie, problem z centralnym zamkiem

Dyskusja w 'FORD' rozpoczęta przez użytkownika lubieto, 20-04 18.

  1. lubieto

    lubieto Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich,
    po przekładce angola mam problem z centralnym zamkiem.
    Z Europejskim zamkiem z przed lifta po stronie kierowcy działa odwrotnie centralny zamek tzn.
    po przekręceniu zapłonu otwiera się, po wyjęciu kluczyka zamyka, nie gaśnie lampka w podsufitce oraz lampka się świeci po zamknięciu samochodu.
    Po otworzeniu drzwi wgl coś świrują zamki zamykają otwierają.

    Z Angielskim zamkiem z tego auta po stronie kierowcy to samo się dzieje tylko lampka w podsufitce po włączeniu zapłonu gaśnie.


    Dziwna sytuacja nastąpiła gdy wypiąłem na niebieską wtyczkę łączącą wiązkę kokpitu, bo po ponownym jej podłączeniu przez jakąś minute wszystko działało jak należy.

    Nowa wiązka pod kokpitem, porównywałem kostki wszystkie piny się zgadzały w dwóch chyba kostkach piny czarno zielony był zamieniony z czarno czerwonym w porównaniu do angielskiej wiązki.

    Gniazda szare całe oprócz głośników na lewą stronę przewaliłem a czarne pozamieniałem stronami.
    Pod fotelem przeniesione 2 przewody od czujnika zapięcia pasa.

    Na przewodach tych cienkich z zamka kierowcy uziemianie mi się pojawia tylko na czarno pomarańczowym i czarno zielonym w zależności od zamknięcia czy otwarcia.

    Jakieś pomysły ??

    Jak ktoś posiada schemat i by podesłał bym był bardzo wdzięczny.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. lubieto

    lubieto Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Zamek wsadzony od polifta i to samo.
    Jak otworze prawe drzwi wszystko działa jak należy, tylko wcisnę krańcówkę od drzwi odrazu się samochód zamyka i teraz jak chce otworzyć to się otwiera i odrazu zamyka.

    Napiecia na grubych i uzieminie jest ok.
    Przedzwoniłem sobie cienkie sterujące przewody z zamka do modułu i wszystko jest ok.
    Macie może info czy da się przeprogramować to ? coś bawiłem się lunchem programowaniem, ale on nic sensowanego nie miał.
     
    Ostatnio edytowano: 21-04 18
  4. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 916
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Wadowice
    cos pochrzaniles przdluzajac przewody

    szara jest do przedluzenia cala
    czrna bodaj 5 kabli
     
  5. lubieto

    lubieto Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Dopuszczałem też tą myśl, ale przedzwoniłem przewody z modułu do zamka drzwi i 4 przewody sa ok, jeden czarny uziemianie, na dwóch grubszych napięcia się pojawiają dobrze w stosunku do zamykania otwierania. Więc wszystkie przewody od zamka są dobrze przylutowane.
    Dziś zacząłem dociskać kostkę ruszać przewodami ipodczas ruszania czasami mi się zapala lampka, drzwi ryglują, czasami jak je ustawienie jakoś dzwinie to zamek podczas otwierania mi sie otwiera i zaraz zamyka.

    Dziwne bo ta wiązka wcześniej była w angolu i było ok, kable dzwoniłem tez są ok. rozwijałem taśme też nic
     
  6. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  7. lubieto

    lubieto Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-04 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Naprawione. na jednym z przewodów sterujących centralnym zamkiem miałem zwarcie do uziemienia.
     

Poleć tę stronę