1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Części do przekładek -europa

Dyskusja w 'Wolna strefa' rozpoczęta przez użytkownika antek123, 30-04 13.

  1. antek123

    antek123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-04 13
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    zachodniopomorske
    Na popularnym portalu ,,Allegro,, można znalezć wiele części służących do zmiany kierownicy z prawej na lewą , jak też zakłady specjalizujące sie w takiej dziedzinie , ceny bywają zróżnicowane ,a i jakość bywa różna .
    Dziś chciałbym podzielić sie wiadomościami tak by niebyć nabity w przysłowiową butelke .
    Cześci a cena ,w rynku motoryzacyjnym panuje od lat tzw wolna amerykanka wynikajaca z zapotrzebowania na tzw rynku wtórnym z ktorego to wlasnie maja pochodzic nasze czesci i tak za najdroższe regiony polski w czesci z rynku wtornego nalezą wschodnie regiony kraju jak i srodkowy obszar kraju ,dane choć statystyczne przyblizaja nas do przykladu cen .
    Przekładka kompletna (cwiartka) do VW passata b5f krztaltuje sie od 1000 do nawet 3000 tys zlotych !!!!! i choć sa te same elementy w stopniu przyjmijmy do akceptacji to rożnica 2000tys zl napewno jest godna uwagi !
    Gdzie szukac przekladek , otoz jak juz kiedyś pisalem tereny zachodniej Polski to doskonala i przedewszystkim tania baza , nie bez kozery pisze tu tania biorac pod uwage cene porównywalna z reszta kraju choc i bywaja tzw naciagacze ktorzy oferuja ten sam zestaw wykupujac go u tanszego sprzedawcy za zwielokrotniona cene. Zakupujac przekladke najlepiej wpierw upewnic sie co do zawieranej transakcji (ilosc czesci -spis) ,ewentualnie udac sie osobiscie po dane elementy .
    Innym i bardziej oplacalnym nabyciem przekladek jest odwiedzenie skladów demontarzy pojazdow w Niemczech czy Holandi ,tam za tego typu cwiarti w pelni nadajace sie do przekladek trzeba wydac od 200-800 euro gdzie przedzial 800euro dotyczy pojazdow z rocznika 2012 -2013 .
    Okolice berlina to najblizsza skarbnica czesci , a adresy i telefony znajdziecie w google .
    (Nie opisuje adresów skladnic ze wzgledow reklamowych )
    Ps: Szukaj a napewno taniej znajdziesz , najwyzej cwaniaka puscisz z torbami :D
     

    Załączone pliki:

  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 293
    Docenione treści:
    458
    Miasto:
    łódzkie
    200 euro za przód owszem ale jak bierzesz 2-3 busy czesci co tydzień jeśli nie to 2stówki płacisz za drzwi, wyjazd do holandii to 2 dni w trasie plus paliwo, nie wiem gdzie tu by były oszczędności, ale jak chcesz możemy sie dogadać będziesz woził a my będziemy od ciebie kupowali,przykładowo za ładny zestaw do b5fl dam 2-2,5 tys
     
  4. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    antek123 a ty myślisz że skąd "my" bierzemy auta bez prawa rejestracji na części ? :D

    nie masz znajomości to gówno dostaniesz i dużo zapłacisz
     
  5. antek123

    antek123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-04 13
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    zachodniopomorske
    Tego typu bajki zachowaj kolego pod poduszka , osobiscie nie zajmuje sie sprowadzaniem czesci , ale powiem ze mialem okazje zakupic kilka cwiarteczek po opisywanych cenach , poto by zwrocily sie jedynie koszta transportu , owe cwiarteczki poszly od reki za 900 zeta od szt , gdzie niebawem szrociarz wstawial je na allegro po 1900-2000 zl . I niejest tak ze trzeba miec znajomosci ,czy brac szmelc , problem na szrotach UE to wlasnie plastiki ktore im magazyny zalegaja . Tak czy tak kurs z francji do PL zawsze wychodzi mi na maly plusik plus normalnie kilometrowka .
    Ale jak wspominalem berlinskie sklady rozbiorkowe ,nie szroty gdzie uwalony szmatami turek czy ruski goni ci co popadnie ..
    ps- francja tez ma swoje zalety z tym ze tam kupujac auto-awaryjne ,nie bite doladujesz reszte plastikiem prawie za free .

    rys00 , powiem tak nie zajmuje sie wozeniem czesci , jezeli od czasu do czasu mam kurs z lawetka to tylko po juz umowiony do zakupu wozek czasem i dwa , generalnie mam stalego zleceniodawce ktory placi mi za kurs + kilometry i stale poganiam na francje . wrazie gdy klient odmawia ,zrywa umowe w trakcie kursu mam wolna pake i wtedy biore wlasnie przekladeczki -cwiarteczki od najbarcziej poszukiwanych autek , ktore sprzedam po trasie nim zjade na baze . Niema problemu z zakupem tych ciwiartek z tym ze odbierasz sam , bo niemam zamiaru bujac sie z tym po PL a drogi nasze nie naleza do przyjemnosci , a zabierasz wszystkie ?
     
  6. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    antek123 ja też nie zajmuję się sprowadzaniem części. to się nie opłaca. jeśli już to biorę całe auto bez prawa rejestracji i na miejscu jes rozbrajane na detale.


    powiększenie czcionki -Marlena
     
  7. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Każdy niech robi co do niego należy,kiedy ja mam do Berlina jechać po te części?cały tydzień zapier...l aż miło a w niedzielę giełda,tydzień ma tylko siedem dni,nie da rady prowadzić warsztatu,zajmować się handlem i sprowadzaniem samochodów,handlem częściami i jeszcze transportem,jakaś sroka zawsze się wyrwie wszystkich ogonów nie utrzymasz w ręku. Ja już kupowałem przekładki z Niemiec za 1200złotych, jak napisałem kupowałem bo już nie kupuję,jak mam się potem czerwienić przy kliencie za 100zł to wolę dać za konkretny zestaw konkretne pieniądze i nie spać na parkingu w aucie pod szrotem .
     
  8. antek123

    antek123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-04 13
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    zachodniopomorske
    Zgadza sie ja tez pracuje w servisie po 8-10 godzin dziennie , ale ze posiadam wlasny transport( byla firma ) i kilka znajomych komisow to zawsze biore od nich zlecenia po tzw furki zaklepane , wtedy biore wolniaka i gonie za groszem bo z samej roboty w serwisie to ciezko troche wyzyc a do tego utrzymac maly zestaw . dlatego jak widze ogloszenia na allegro to czasem krew sie gotuje jak podbijaja cwaniaki ceny , ale co zrobic gdy niema sie wlasnego skladu .
     
  9. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    antek123 każdy chce zarobić.
    ja jak rozbieram auto na detale to nie opłaca mi się sprzedawać przekładki jako kompletu. za pojedyncze elementy w większości wypadków można wziąć większą gotówkę.
    tak samo nie opłaca się rozbierać na części aut biednie wyposażonych...
     
  10. antek123

    antek123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-04 13
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    zachodniopomorske
    jestes w dobrej sytuacji posiadajac zaplecze , ja nawet niemam pozadnej piwnicy z racji ze mieszkam w bloku :), ale fakt ze pojedyncze czesci sa drozsze nie tyklo z racji sprzedawcy ale i z pozycji kupujacego , a do tego jeszcze dodac przesylki to juz calkowita katastrofa jesli chodzi o przekladke w detalach . dla tego kazdy chetnie kupuje te cwiarteczki w calosci gotowe komplety i nigdy niemam tego na pace kiedy juz wracam do bazy .
    no coz kazdy orze jak moze .;)
     
  11. wiercioch

    wiercioch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-08 12
    Postów:
    359
    Docenione treści:
    11
    a skoro masz takie dojście do części tak tanio i takich dobrych to nie masz wójka, cioci kuzyna itp czy kogoś u kogo możesz sobie to trzymać i odsprzedać z większym zyskiem? Nie czaje
     
  12. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    antek123 racja. nie każdy może sobie pozwolić żeby postawić na działce ogrodzonej wysokim płotem kilka aut do rozbiórki , lub rozebrać auto w mak i części poopisywane schować do magazynku.

    wiercioch każdy chce zarobić. myślisz że za darmo ktoś by się podjął trzymania tego ?
    zresztą to trzeba mieś pomieszczenie w którym niema wilgoci , a o takie po wsiach ciężko
     
  13. wiercioch

    wiercioch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-08 12
    Postów:
    359
    Docenione treści:
    11
    To tak z ciekawości ile wg Ciebie powinna kosztować przekładka do Laguny II, wersja po lifcie? Takie popularne auto przecież. Kompletna z fotelami i boczkami? Do pełnej opcji z navi itp
     
  14. antek123

    antek123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-04 13
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    zachodniopomorske
    zjazd z n25 na d929 Amies sklad aut cale i do kasacji pojedziesz to sie przekonasz ile kosztuje dla ciebie to skok przez kanal .
    poco to sie pytac skoro juz pisalem otym :Dza navi czyli elektronike to musisz zaplacic bo deski maja juz tylko miejsce na to.
     
  15. sherves

    sherves Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-09 09
    Postów:
    493
    Docenione treści:
    73
    Miasto:
    UK
    Akurat w lagunie navi podejdzie też w zwykłej desce
     
  16. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    sherves antkowi chodziło o to że nawigacje i radia mają powyciągane i osobno sprzedają ;)

    tak to już jest. ja wolę całe auto wziąć bo wiem że jest kompletne ;)
     
  17. wiercioch

    wiercioch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-08 12
    Postów:
    359
    Docenione treści:
    11
    ok ale legalnie i tak nie można go samemu rozebrać bez stacji demontażu itp?? dobrze kumam? to jak legalnie nie rozbierzesz go to sprzedając przez alle... mogą się przyczepić do Ciebie... dobrze wnioskuje?
     
  18. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    a kto jest mi w stanie udowodnić że ja to auto rozebrałem ?
    równie dobrze mogłem je kupić już w częściach ;)
     
  19. wiercioch

    wiercioch Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-08 12
    Postów:
    359
    Docenione treści:
    11
    jak przyjadą do Ciebie i będzie stała buda to jak się wytłumaczysz? chyba że rozbierzesz na części i reszty się pozbeidziesz.... a jak np. wygląda sprawa dokumentów? co piszą na rachunku jak takie auto weźmiesz?
     
  20. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    jak co im powiem ?
    kupiłem bo potrzebuję zadaszenia na drzewo na zimę ;)

    co do papierów to zależy skąd się bierze i jaki jest układ.
    gdzieniegdzie mam taki układ że dostaję auto z papierem , mam rozebrać i oddać gołą budę. może być bez dachu i tyłu , ale musi przodek z numerami zostać.
    a gdzieniegdzie dostaję fakturę na części po demontażowe lub złom gospodarczy.

    co kraj to obyczaj
     
  21. tadek.o1234

    tadek.o1234 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-05 13
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam rysio
    mam całego b5fl właśnie do rozbiórki ,jeżeli jesteś jeszcze zainteresowany daj znać
    biuro1234biuro@op.pl
     
  22. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę