1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Cuda na kiju

Dyskusja w 'Pozostałe' rozpoczęta przez użytkownika qplanetq, 24-05 18.

  1. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    379
    Docenione treści:
    18
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    Tak luzno . Slyszal ktos zeby po przekladce zatarl sie kompresor klimatyzacji .... ? Bo klient mi wciska takie info .
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    794
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Tak.
     
  4. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    379
    Docenione treści:
    18
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    Mozesz Andrzeju rozwinąć taki przypadek? Klimatyzacja nabita i zalana olejem zanim auto ruszylo w droge .
     
  5. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 159
    Docenione treści:
    435
    Miasto:
    łódzkie
    Też tak miałem, nabiłem włączyłem , 3 min chodziła i wywaliło sprzęgiełko, klient do mnie to bierzemy koszta na 2 ale nic z tego nie moja wina więc nie dokładałem się do nowego !!! kompresora.
    Nauczka dla mnie jak nie ma czynnika to nie nabijam,
    Ostatnio też wiele warsztatów kupuje analizotory czynnika bo jest sporo podrobionego r134 z Ukrainy / Chin jedne w miare inne syf i zdarza się że odciągasz gaz z auta i psujesz sobie swój gaz w maszynie
    u nas cena za butle 2400
     
  6. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    379
    Docenione treści:
    18
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    U nas linde 2tys.
     
  7. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    379
    Docenione treści:
    18
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    Rysiu . Rozumiem Twoje spostrzezenia i sa jak najbardziej prawdziwe . W moim przypadku cos dzialo sie wczesniej gdyz po sciagnieciu zaworu rozpreznego czy jak to ustrojstwo sie zwie to widac na wysokim cisnieniu jakby cos sie przyjaralo , taki czarny osad . Zawor ten jezdzil tylko i wylacznie przed przekladka wiec cos jest na rzeczy .
     
  8. stasiek32

    stasiek32 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-12 17
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Jeśli nie ma czynnika to już jest kompresor zatarty gdyż steruje pracą klimatyzacji zawór rozprężny a nie kompresor jak w starszych samochodach......
     
  9. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    379
    Docenione treści:
    18
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    Zawor rozprezny steruje praca klimatyzacji ?? A moze chodzilo o zawor elektromagnetyczny kompresora? To ze nie ma czynnika nie znaczy ze nie ma oleju w kompresorze bo przeciez chyba nim jest smarowany?
     
  10. stasiek32

    stasiek32 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-12 17
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    zawór elektromagnetyczny czyli cewka przy kompresorze była w starszych modelach i nic się nie działo z kompresorem a teraz w nowszych(bynajmniej w grupie vag) jest że steruje zawór przy nagrzewnicy,
     
  11. lisekexeter

    lisekexeter Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-06 09
    Postów:
    179
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    WML
    Stasiek 32. Wydajnością klimatyzacji steruje zawór wydajnościowy zamontowany w sprężarce klimatyzacji,sterowany jest przez panel klimatyzacji impulsami zależnie od potrzeby,wychyla on talerz który zmieniając położenie wydłuża skoki tłokow sprężarki,Anię zawór rozprężny o którym piszesz.
     
    qplanetq i czapliniak lubią to.
  12. sawik

    sawik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-04 09
    Postów:
    657
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    pabianice
    obólna zasada jest taka że w starych systemach bez czynnika spręzarka nie chodziła a w nowych chodzi cały czas i się skutecznie rozpier..... !!!
     
  13. czapliniak

    czapliniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    857
    Docenione treści:
    90
    Miasto:
    Działdowo
    Jest zalana olejem. Jak chodzi cały czas?
    Co za bzdury piszecie?
     
  14. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 159
    Docenione treści:
    435
    Miasto:
    łódzkie
    W starszych włączenie było elektromagnesem w kole pasowym czyli włącz wyłącz bez regulacji, regulacja klapami w nagrzewnicy, w nowszych jest sterowanie elekrozaworem który ustawia wydajność w zależności od potrzeb i one chodzą cały czas ale nie pracują tłoczki więc nic się nie zaciera
     
    Manek92 i czapliniak lubią to.
  15. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  16. lisekexeter

    lisekexeter Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-06 09
    Postów:
    179
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    WML
    Tłoczki chodzą na 1 procent przy wyłączonej klimie.
     

Poleć tę stronę