1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Citroen Xara Picasso 1.6 benzyna

Dyskusja w 'PORZUCONE ORAZ NIEKOMPLETNE' rozpoczęta przez użytkownika elpen, 4-09 10.

  1. elpen

    elpen Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-07 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Pruszków
    Witam, Właśnie jestem w trakcie przekładki Citroena.
    pojawił się pierwszy problem. Sprzedano mi nie te pedały . Ja mam pedały na linkę a potrzebuję ze sprzęgłem hydraulicznym.
    Jestem na etapie rozbiórki, jeśli macie jakieś pytania to zapraszam.
    Pozdrawiam.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 199
    Docenione treści:
    437
    Miasto:
    łódzkie
    w europejskich wersjach hydraulika była od liftowych wiec dlatego ciężko z kupnem pedałów i pompki ale tym sie nieprzejmuj zrób na linke chodzi równie dobrze jak hydraulika,
     
    elpen lubi to.
  4. elpen

    elpen Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-07 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Pruszków
    Witam. pozostało mi już tylko zamocować siedzenia. Niestety te z anglika . Kierowca nie będzie miał pełnej regulacji (góra-Dół).
    Najwięcej pracy było przy sprzęgle. Przerobiłem hydrauliczne na linkę.musiałem dokupić łąpe do sprzęgla i uchwyt podtrzymujący linkę przy skrzyni. nie polecam zostawiać starej łapy i próbowac jej dopasowac do linki. ta na wysprzeglik mniej wystaje ze skrzyni. lepiej zdjąć skrzynię i wymienić łapę a przy okazji lożysko i można sprawdzić jak wygląda docisk i tarcza.
    Niestety żeby zdjąć skrzynię trzeba odkręcić belkę (sanki). Ale wtedy latwiej jest zamontować maglownicę:). Powiem wam że wszystko robiłem bez kanału. a przy okazji wymienilem gumy drążka , końcówki magla , oraz stabilizatory. koszt części niewielki ale jak sie ma wszystko na wieszchu to polecam. Jeśli ktos ma jakies pytania to prosze pisać.

    ---------- Dodano o 10:06 ---------- Poprzedni post napisano o 10:03 ----------

    Zrtobilem tak jak mówiłeś. i działa super. opisałem to wyżej. dzięki Pozdro.
     
  5. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    to jak bez kanału czy podnośnika wymieniłeś łapę od skrzyni?
     
  6. elpen

    elpen Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-07 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Pruszków
    Z podnośnikiem oczywiście , ale tradycyjnym od samochodu. i dwie podstawki pod samochód. A potem sanki w dół. zdejmujesz rozrusznik. mosisz mieć zdemontowany filtr powietraz i podstawę od niego ponieważ tam jest poduszka podtrzymująca skrzynię i silnik. A reszta to już czysta mechanika warsztatowa . A jeszcze łatwiej ją bylo włożyć .
     
  7. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 199
    Docenione treści:
    437
    Miasto:
    łódzkie
    łape mozna zostawić mozna wymienić jak kto woli
     
  8. elpen

    elpen Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-07 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Pruszków
    Tak , tylko ta do hydrauliki jest krótsza o 3cm i nie ma wycięcia i otworu na linkę a na dodatek trzeba dokupić uchwyt podtrzymujący linkę . montuje się go zaraz za łapą na trzy śruby.
    Koszt nowej łapy 120,- oryginał w salonie Citroena
    Koszt uchwytu do linki - 30 ,- w salonie citroena

    Koszt niewielki ale jest tego wart. linka odstaje od skrzyni tyle co trzeba i pasuje do uchwytu. i mamy pewność że nacięcie w łapie jest pewne bo zrobione fabrycznie .
    Pozdrawiam
     
  9. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 907
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    i taka prace popieram
    a nie jakies rzezby
     
  10. woyti

    woyti Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-04 10
    Postów:
    69
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Słupca, Konin,Września
    xara

    Ja to robię tak.Nie wyciągam skrzyni, wiercę otwór w łapie odpowiedni by końcówka linki ładnie leżała ,jest już tam wypuklenie.Następnie nacinam rowek w łapie by linkę wsunąć,i przykręcam uchwyt do skrzyni trzymający linkę,ten za łapą z wersji euro.Wszystko śmiga bez problemu bez nie potrzebnego męczenia się z wyciąganiem skrzyni. Trzeba tylko wymontować chłodnicę wody węże, filtr powietrza by mieć miejsce.W peugeocie 206 dieslach jest tak samo.
     
  11. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  12. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    225
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    nie tylko w dieslach
    206 angol w 99% jest na lince a europa na hydraulice
    jest jeszcze kilka modelów z tym samym problemem

    Pozdr
    Rafał
     

Poleć tę stronę