1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Citroen DS3 1.6 eHDI problem z ESP/ASR- maglownica

Dyskusja w 'CITROEN' rozpoczęta przez użytkownika kowox, 5-03 18.

  1. kowox

    kowox Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-06 16
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Rzeszów
    Witam.
    Mam taki problem, a mianowice przekladałem DS3 ale problem polega na tym że po podłączeniu europejskiej maglownicy pojawia się błąd ESP/ASR i niestety nie da się tego skasować problem ustępuje po wpięciu maglownicy Angielskiej. Problem ten miałem w innych już przekładkach lecz wystarczyło "dobrać" maglownice europejska na której problem nie występuje i było ok, niestety w tym wypadku sprawdziłem już z 6 maglownic do jakich miałem dostęp i dalej jest to samo. Dodaje też screena z błędami które się pojawiają. Jeżeli ktoś wie o co w tym chodzi prosiłbym o małą podpowiedz lub rozwiązania tego problemu. Z góry dziękuję
     

    Załączone pliki:

    • ds.jpg
      ds.jpg
      Rozmiar pliku:
      2 MB
      Wyświetleń:
      22
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. Melas

    Melas Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-06 18
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Września
    Witam. Też często walcze z tymi maglami, gdy już nie idzie spasować robię ESP off. Ale jest propozycja mam gostka na elece który walczył z tym i poświęcił niby 450 zł, i ten temat ma opanowany piszę że bez rozbierania magla. Zaproponowałem 50 nic cisza potem 100 odpisał że się zastanowi i cisza. Jeśli ktoś jest chętny na zrzutkę to razem może go przekonamy. Na potwierdzenie mogę wysłać na maila rozmowę z nim na PW. Chłopak się bał że puszczę to w obieg także jest to tylko na użytek własny, jeśli zdobędziemy info. pozdr.
     
  4. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  5. Beni0

    Beni0 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-10 18
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    LDZ
    A to nie ma przypadkiem nic wspólnego z adaptacja kata skrętu i taśma czyli czujnikiem jaki jest w kierownicy ? Myślę, że to da się ugryźć, albo kwestia kodowania albo wersji softu. Proponuję następnym razem kupić do kompletu taśmę od Europy w której jest czujnik, chyba że czujnik jest jak w nowych VW w samej przekładni. Kolejny problem to wersje softu. Może spróbować programatorem zaczytac z anglika i wgrać do Europy. Możliwe też że jakiś czujnik jest źle zakodowany dlatego wali błędem i może trzeba wymienić sam czujnik. A elektronika z anglika pasuje do Europy? Można przelozyc?
     

Poleć tę stronę