1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Citroen C5 III po 2008 roku

Dyskusja w 'CITROEN' rozpoczęta przez użytkownika zweckform, 2-03 17.

  1. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Witam
    Poniżej parę słów na temat przekładki Citroena C5 III generacji czyli po 2008 roku
    Lista części:
    - magiel z przewodami
    - pedały z podstawą, wysprzęglikiem oraz przewodem sprzęgła
    - cała kompletna deska wraz ze schowkami i wszystkimi plastikami oraz maskownicami głośników
    - listwy ozdobne na deskę rozdzielczą ( pod nawigacje bardzo droga i dostępna tylko w aso )
    - belka pod deskę
    - zegary lub same tarczki
    - servo
    - dywan wraz ze styropianowymi podstawkami na nogi i styropianową stopką dla kierowcy
    - osłonki na nogi pod deskę i pod schowek
    - nakładka poduszki kolanowej
    - w przypadku foteli z pamięcią potrzebujemy wstawki do sterowania w tapicerki przednie 2 sztuki
    - lampy przednie ( w większości są zwykłe na odbłyśniku )

    Parę słów co do samej roboty:
    Auto bardzo przyjemnie się przekłada
    Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
    Do wymiany idzie front od poduszki kolanowej
    Nie ruszamy ściany grodziowej, wycinamy jedynie dziurę na trzpień maglownicy, rozcinamy wewnętrzną część ściany aby odkryć mocowanie wysprzęglika
    Stare otwory oczywiście do zaślepienia
    Drzwi niestety do zdjęcia inaczej nie odkręcimy śrób od belki
    Sanki do opuszczenia
    Prosta instalacja elektryczna
    Wiązki drzwiowe do zamiany miejscami
    Przełączniki od sterowania zostają z anglika (są identyczne jak w europie i nic nie przerabiamy)
    Po całej operacji auto trzeba podpiąć pod komputer i trochę pomieszać w bsi aby wszystko chodziło jak należy
    Do przeciągnięcia 2 kable od termometru zewnętrznego
    W przypadku wersji pod nawigację bardzo droga ramka montażowa w wersji europejskiej

    Reasumując auto miłe i przyjemne w pracach
    Mam kolejną sztukę na placu więc postaram się dodać więcej zdjęć

    Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą

    Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
     

    Załączone pliki:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Rozmiar pliku:
      175,3 KB
      Wyświetleń:
      151
    • 2.jpg
      2.jpg
      Rozmiar pliku:
      123,7 KB
      Wyświetleń:
      151
    • 3.jpg
      3.jpg
      Rozmiar pliku:
      143,6 KB
      Wyświetleń:
      152
    • 4.jpg
      4.jpg
      Rozmiar pliku:
      171,5 KB
      Wyświetleń:
      155
    • 5.jpg
      5.jpg
      Rozmiar pliku:
      139,7 KB
      Wyświetleń:
      151
    kristoff, krzychu2lv6 oraz czapliniak lubią to.

Poleć tę stronę