1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Citroen C4 1,6 hdi 2008r

Dyskusja w 'CITROEN' rozpoczęta przez użytkownika darek1904, 8-12 16.

  1. darek1904

    darek1904 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-05 13
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    skawina
    Witam wszystkich, czy mógłbym prosić o listę potrzebnych czesci do przeróbki C4 z 2008r.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. teilefrance

    teilefrance Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-11 16
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    2
    Witam
    Jeśli chodzi o zwykłe C4 produkowane w latach 2004-2010 to potrzebne jest
    na zewnątrz:
    maglownica z przewodami, ramiona wycieraczek i lampy
    w środku:
    wygłuszenie ściany ( ja zawsze zakładam - może zostać stare)
    pedały + wysprzęglik
    blacha pod nogę europejskiego kierowcy
    styropian w nogi pasażera
    dywan
    deska ze schowkami rurą (Kompletna)
    instalacja pod deskę może zostać trzeba ją złamać w pół i przedłużyć kabelki do podświetlenia schowka, air bag pasażera , wyłącznik poduszki w schowku.
    chyba wszystko
    a w tylnym zderzaku światło przeciw mgielne chyba jest odwrotnie.
    Powodzenia w razie pytań co wiem to podpowiem.
    Pozdrawiam
     
  4. darek1904

    darek1904 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-05 13
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    skawina
    Witam, a serwo zostaje?
     
  5. wiktoor4

    wiktoor4 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-02 11
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Pabianice
    Czy oprzyżądowanie od klimy pod deską i przewody aluminiowe są takie same w wersji angielskiej co w wersji europejskiej. Co należy zrobić żeby założyć klimę do C4 z Anglika do europejczyka? Pytam bo były wersje bez klimy.

    Pozdrawiam.
     
  6. darek1904

    darek1904 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-05 13
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    skawina
    Pod deska wszystko zostaje z Anglika.
     
  7. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  8. teilefrance

    teilefrance Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-11 16
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    2
    Witam
    Pod deską i na zewnątrz przewody klimy zostają na miejscu.
    Jeśli nie wymieniasz wygłuszenia to nagrzewnicę nie wyjmujesz- jednoznaczne że nie trzeba spuszczać klimy i wody.

    Przy demontażu deski wyjmujesz radio i panel klimy i głębiej masz 2* srebrne śrubki na klucz 10 trzymające nagrzewnice. W ten sposób odkręcona jest nagrzewnica od deski. Można obejrzeć czy jeszcze gdzieś z boku nie ma jakiegoś mocowania. W c4 I 2004-2010 w moich egzemplarzach nie było w c4 II była śrubka w nogach angielskiego kierowcy.

    Aby wyciągnąć deskę z rurą trzeba po obu stronach deski odkręcić 2*śrubki trzymające rurę pod zaślepką od strony drzwi 2*13 z lewej i prawej.
    Zdemontować ją zaczynając od osłony kierownicy 2* torxy 20, na dole odkręcić kolumnę od magla klucz 13 i rozpiąć wtedy wyjmuję kluczyk i zablokowuje kierownicę następnie są 4*13 nakrętki trzymające kolumnę z rurą, odpinasz instalację od przełączników i wyciągasz cała kolumnę z kierownicą

    Następnie poszukać za kierownicą nad pedałami rura jest przykręcona do ściany grodziowej 2*długa przedłużka i jedna krótka.
    Zostaje jedna śruba 13 która trzyma stelaż(rurę) deski w tunelu środkowym który trzeba także wyjąć.

    Odkręcając to wszystko pociągasz najlepiej w dwie osoby jedna z L druga P strony odchylając deską tak na 15 cm żeby rozpiąć wtyczki (rura wychodzi z deską i instalacją) wszystkie wtyczki są z lewej strony auta z prawej masz tylko antenę/anteny łączone w tym boczku co się odkręca 2*13 ; a jeśli w aucie jest klimatronik trzeba wyjąć czujnik od góry pośrodku deski za zegarem wyjąć i odpiąć wtyczkę (zostaje z nagrzewnicą).
    Po demontażu tunelu środkowego musisz wypiąć wtyczkę ze sterownika Air Bag i podejrzeć która instalacja idzie do deski (jest wyjmowana z nią) na pewno jeszcze któreś masy.

    Można delikatnie szarpnąć w dwie osoby przy wyciąganiu deski potrafi się gdzieś zapiąć (szarpnąć w sensie tak na odczepienie a nie wyrwanie)

    Na zewnątrz:
    -Od dołu w wózku po środku przykręcony jest wydech na poduszkach 2 *klucz 10 nakrętka -odkręć
    -odkręcasz maglownice chyba kluczem 18
    -odkręcasz łapę silnika klucz 13lub 16 tak żeby opuścić wózek,
    -wózek odkręcasz 4*E14 lub E16 (odwrotny torx)
    -przy maglu przykręcone są przewody do wózka torxem 30,
    -na prawej podłużnicy zamocowane są przewody wspomagania kluczem 10(nakrętka) przeczyść ja drucianką i psikni WD40 -lubi sie zrywać,
    -Kluczem 16 odkręcasz gałki drążków kierowniczych od zwrotnicy też przeczyść drucianką wcześniej (jak gałka zacznie się kręcić to w gałce od góry jest miejsce na torxa 30 żeby przytrzymać i płaskim odkręcić tą 16).
    -A nie wal młotem w gałkę żeby zeszła ( może się przydać taka sama jak europa)
    W ten sposób wyciągniesz maglownicę nie demontując wózka, najlepiej auto albo na podnośniku albo na kołki/kobyłki tylko wysoko żeby wózek miał miejsce się opuścić.

    Nie rozpinasz poduszki i drążka zmiany biegów.
    Pozostaje problem z drzwiami i siedzeniami do ogarnięcia - elektryka.
    W ten sposób z lekkimi detalami wszystkie pługi i cytryny się przerabia.

    W razie pytań pisać.
    Powodzenia
     
    luka6as i rys00 lubią to.

Poleć tę stronę