1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] BMW X5 E-53

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika kristoff, 18-04 12.

  1. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 309
    Docenione treści:
    269
    Miasto:
    Wrocław
    Lista części:

    1. Ściana grodziowa
    2. Wygłuszenie wewnętrzne
    3. Wygłuszenie zewnętrzne lewe i prawe
    4. Przekładnia kierownicza + krzyżak kolumny
    5. Węże wspomagania
    6. Przewody hamulcowe od pompy do ABS
    7. Silnik wycieraczek
    8. Ramiona wycieraczek
    9. Podszybie
    10. Puszka na sterowniki w komorze silnika
    11. Wykładzina podłogi
    12. Osłony słupków wewnętrznych przednie L + P
    13. Rączka otwierania maski
    14. Linka otwierania maski
    15. Pedał hamulca
    16. Dźwignia ręcznego
    17. Deska rozdzielcza
    18. Listwy na deskę
    19. Schowek pasażera
    20. Lewy dół deski
    21. Tunel środkowy kompletny
    22. Boczne osłony tunelu środkowego
    23. Osłony nad nogami L + P
    24. Panele sterowania szybami
    25. Kanały powietrzne nadmuchu na nogi L + P
    26. Belka pod konsole + wspornik lewego dołu deski

    Gdybym coś pominął proszę dopisywać.

    Opis:

    Ściana do adaptacji. Do wspawania po lewej stronie ściany europejski wspornik kolumny, pedału hamulca, pedału gazu, spocznika lewej nogi oraz wzmocnienie pod serwo. Do wycięcia otwór pod wałek od kolumny kierowniczej. Po stronie prawej do usunięcia angielskie wsporniki i do wspawania (ewentualnie do wycięcia) otwór pod puszkę na sterowniki. Do zaślepienia otwór po angielskiej przekładni. Od strony komory silnika do wspawania dwa mocowania pod silnik wycieraczek.

    W samochodzie nie wymieniamy nagrzewnicy i pedału gazu. Licznik również zostaje angielski.

    Instalacja elektryczna czasochłonna. Do przeniesienia na prawą stronę kaseta bezpieczników, moduł świateł, zasilanie schowka, kostka poduszki pasażera oraz instalacja dochodząca do komory silnika (puszka sterowników). Analogicznie na lewą stronę: wiązka licznika, kolumny, włącznika świateł, czujnika stopu, pedału gazu, głośniczka nad nogami kierowcy. Z grubsza chyba wszystko.

    Wiązek drzwi przednich nie ruszamy. Wymieniamy sterowniki szyb na EU i szyby przednie oraz lusterka działają poprawnie. Natomiast tylne szyby "chodzą" na odwrót. Zamieniamy miejscami "zasilanie" tylnych szyb.

    Kilka zdjęć z przekładki:

    S4031902.JPG S4031895.JPG S4031881.JPG S4031887.JPG S4031885.JPG S4031880.JPG S4031886.JPG S4031901.JPG S4031905.JPG S4031882.JPG S4031889.JPG S4031903.JPG S4031893.JPG S4031878.JPG S4031894.JPG S4031892.JPG S4031867.JPG S4031904.JPG S4031883.JPG S4031907.JPG S4031909.JPG S4031910.JPG S4031869.JPG S4031906.JPG S4031879.JPG S4031888.JPG S4031868.JPG S4031908.JPG
     
    ricardoo i rys00 lubią to.

Poleć tę stronę