1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[OPIS] BMW E63

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika JARO, 30-03 12.

  1. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 923
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    Przekładka E63

    Temat chyba nie znany , ale dość problemowy
    Ja akurat miałem silnik 4,4 litra V8 (330 kucy)

    na początek
    ściana jak w BMW symetryczna oprócz mocowania kolumny i przelotek kabli
    do kompa i analogicznie z drugiej strony do swiateł itd.
    KOMORA SILNIKA

    silnik chcąc nie chcąc musimy wyciągnąć ze względu na :::

    rozrusznik idzie na drugą stronę ( europejski), bagnet od poziomu oleju tez musimy zamienić
    do tego kolektory wydechowe są inne , muszą być europejskie
    instalacja silnika może zostac angielska , ze 20-a kabli do przedłużenia
    ale musimy mieć korytka na silnik bo są inne , przewody od VALVETRONICA możemy
    zostawić , ale pamiętajac o przepinowaniu we wtyczce do kompa ,albo od razu
    przepinować we wtyczkach do głowic silnika

    środek auta

    musimy bezpieczniki komfort,moduł swiateł,kolumna te zeczy musimy przenieś na drugą stronę

    UWAGA na światłowody

    jeden swiatłowód bedzie za krótki od strony lewego progu , ja wykorzystałem jeden z

    przekladki z drzwi pasazera( łatwo mozna go złączyc jeden z drugim,koncówki damska i meska )

    jedyny mankament to ze przód auta jest aluminiowy
    musimy sie zaopatrzyc w stalowe nity żeby wszystko zrobić jak w fabryce( mniej wiecej)

    KOdowanie auta to juz inna historia( wyświetlanie drzwi)

    jezeli mamy fotel z pamiecią to musimy mieć fotel lewy ( choć występują dwa rodzaje
    sterowników ) te które sa z przyciskami i sam sterownik osobno , w tym drugim,
    wypadku nie bedzie problemów z przerobieniem foteli



    jesli chodzi o czesci to jak to w BMW wszystko to samo co w innych modelach
    (oczywiscie nagrzewnica zostaje )


    apropo instalacji nie jest ciekawie

    pare fotek
     

    Załączone pliki:

    rys00 i kristoff lubią to.
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 923
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    reszta fotek pózniej
     
  4. Dawid20

    Dawid20 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-03 11
    Postów:
    70
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Poznań
    Ściana grodziowa widze taka sama jak w E60 , części zapewne pasują od E60 ? Ciężko jest spawać tą ściane , nie wszędzie idzie wcisnąć rączke z TIGiem . Otwory na instalacje w ścianie grodziowej z prawej strony rozwiercamy a z lewej polecam wstawić kawałek płytki aluminiowej z mniejszym otworem i ją odpowiednio przynitować .
     
  5. gary

    gary Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-12 09
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sulmierzyce
    Adres strony:
    wyglada na to ze jest to dalej zwykle e60 tylko inaczej obudowane, konsola, tunel boczki itp
     
  6. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  7. carlycarly1992

    carlycarly1992 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam czy ktoś przekłada jeszcze e63 ? :) Bo kolega wyżej skończył robić już BMW ...
     

Poleć tę stronę