1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] BMW E46

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika kristoff, 25-04 11.

  1. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 290
    Docenione treści:
    269
    Miasto:
    Wrocław
    Lista części:

    1. Przekładnia kierownicza
    2. Węże wspomagania
    3. Pedały kompletne
    4. Elementy ściany grodziowej (widoczne na poniższych zdjęciach)
    5. Wygłuszenie wewnętrzne
    6. Wykładzina podłogi (przednia część)
    7. Prawy styropian po dywan
    8. Dolne osłony słupków przednich
    9. Rączka do otwierania maski + linki + zamki
    10. Deska kompletna
    11. Doły deski
    12. Dźwignia ręcznego
    13. Tunel środkowy
    14. Ramka koło dźwigni zmiany biegów (tam gdzie przełączniki szyb)
    15. Komplet listew na deskę
    16. Silnik wycieraczek
    17. Ramiona wycieraczek
    18. Podszybie
    19. Belka pod deskę
    20. Mieszek dźwigni zmiany biegów

    Gdybym coś pominął proszę dopisywać.

    Opis:

    Ściana do adaptacji. Do zaślepienia otwór po angielskiej przekładni i do usunięcia angielskie wsporniki do belki i pedałów. Do wspawania europejskie odpowiedniki. Nic skomplikowanego. Przekładnia kierownicza praktycznie na wierzchu. Nagrzewnica zostaje ta sama ale jest konieczność jej demontażu z powodu instalacji elektrycznej. Co do samej instalacji. Przerobienie jej jest bardzo skomplikowane. Mało miejsca, dużo kabli. To chyba najgorszy etap przy przekładce w tym aucie. Wiązki drzwi do zamiany miejscami. Nic więcej przy drzwiach. Po tej operacji sterowanie lusterek działa poprawnie. Sterowanie szyb pinujemy przy przełącznikach zamieniając w ten sposób szyby miejscami. Pinujemy również silnik wycieraczek na lustrzane odbicie.

    Klika fotek z przekładki:

    S4030500.JPG S4030830.JPG S4030828.JPG S4030827.JPG S4030826.JPG S4030754.JPG S4030747.JPG S4030558.JPG S4030504.JPG S4030541.JPG S4030526.JPG S4030505.JPG S4030829.JPG
     
    ricardoo lubi to.
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. ryszard410

    ryszard410 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-04 11
    Postów:
    575
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    poznan
    czesci e46

    dodatkowo rurka do wysprzeglika bo angielska jest za dluga
     
  4. vitek

    vitek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-01 12
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    LITAUEN
    dodatkowo klamki drzwi i zamek drzwi kierowcy.
     
  5. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  6. Sydnej

    Sydnej Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-02 10
    Postów:
    90
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Szczecin
    Kierownice powietrza na nogi, idąc tropem klamek (nie trzeba ich wymieniać) to żeby całkiem przełożyć potrzeba jeszcze lusterka zewnętrzne, tarcze zegarów, panele foteli jesli mamy elektryczne, lampy (można same wkłady, jeśli xenon potrzebne będą przesłony, bo mitem jest że lampy można przestawić), krzyżak między kolumną a przekładnią. Jeśli mamy moduły lusterek w drzwiach to musimy wymienić dodatkowo przycisk sterowania lusterkami, albo przerobić angielski. Zamek drzwi od strony kierowcy, jeśli mamy dsc drugiej generacji około roku 2002 w górę to należałoby zmienić wszystkie przewody hamulcowe w samochodzie. Wówczas potrzebna będzie podstawa pod pompe abs/dsc
     
    Ostatnio edytowano: 24-10 13

Poleć tę stronę