1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

bmw e46 swap automatu na manual

Dyskusja w 'Wolna strefa' rozpoczęta przez użytkownika ryszard410, 11-03 12.

  1. ryszard410

    ryszard410 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-04 11
    Postów:
    575
    Docenione treści:
    24
    Miasto:
    poznan
    witam zanalazlem pieknie opisany swap automatu na manual. Praca bogato ilustrowana jednak po angielsku wiec pare forumowiczów moze miec problem. jednak wrzucam ze tlumacza google plus link do oryginalu

    http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=659314

    Jest to ostateczny źródłem informacji dla osób, które chcą zrobić 5 konwersji prędkości. Połączony z DIY przez Ivegotissues666, powinieneś być złoty.

    Ten wątek ma być zorientowana bardziej na stronie procesowej swapu a nie DIY. Będzie dołączyć moją własną dokumentację i zdjęcia z konwersji, ale nie będzie tak dużo szczegółów w mechanicznej stronie co DIY Ivegotissues666 firmy. Jeśli masz kłopoty po DIYs i wypełnienie ewentualnych luk w informacji, warto zainwestować w podręcznik Bentley'a.

    Oto wszystkie moje zasoby użyłem:

    <www.realOEM.com ---------------------------------- Numer katalogowy wyszukiwania
    www.bmw-planet.com/diagrams/release/en <------ BMW WDS (każdy schemat połączeń)

    Użytkownicy I dalej o pomoc. Dzięki was bardzo dużo

    Ivegotissues666
    SammyV
    Navin323i

    Postanowiłem pójść na swap bo mam zamiar trzymać mojego samochodu przez bardzo długi czas i sprzedając je było nierealne dla mnie. Ja już położyć około 4000 dolarów w tym samochodzie, zastępując prawie wszystko i co ten samochód prawie nowy. Zaczniemy z cenami:

    Jeśli jesteś DIY osobą, możesz spodziewać się ciągnąć partycję wymiany za około 2500 dolarów. Obejmuje prawie wszystkie części OEM, niektóre części zamiennych.

    Części OEM:

    Transmisja ~ 15k mil --------- 485 dolarów ---------------------------- lokalny szrotu BMW
    Sachs sprzęgła ---------------------- $ 247----------- -------------- - TurnerMotorsport
    OEM Luk koło zamachowe ------------------ 385 dolarów --------------------------- Autozone
    Nowy OEM wał -------------- 610,04 dolarów ------------------------ ASO BMW

    Różne części OEM - dealera BMW / Tischer / TurnerMotorsport

    Jestem osobą, która lubi kupić * nowe * używane rzeczy więc polować na najlepszą transmisję mogłem znaleźć w cenie. To przyszło od 1998 BMW 328i. Sprawdziłem na realOEM i ma ten sam model i numer części, dokładnie do mojej 328Ci. Po zrobiłem serwisowy shift na nim, zdałem sobie sprawę, że samochód to wyszedł z mogło być 1998, ale transmisja jest sam wayyy nowszej. Ponieważ nie ma numeru VIN w sprawie przekazywania i zbudować na niej data jest nowsza. Domyślam się, że poprzedni właściciel tego przekazu miał problem i BMW po prostu zastąpione transmisji zamiast robić 5th/reverse poprawkę blokujący biegów. Myślę, że to co zrobił BMW już w dzień, zanim zdecydował się TSBs ...

    Powrót na tor: Wtedy zacząłem kupić cukierki, nowy OEM Luk koło zamachowe z Autozone. Przystąpił do zakupu Sachs OEM sprzęgło z TurnerMotorsport za 250 dolarów i dodał linię Clutch SS. Czułem się jak robić swap prawo po raz pierwszy, więc również rzucił UUC Evo3 znak + DSSR z Turner. Kupiony wszystkie nowe części i kawałki z moim przyjacielem u sprzedawcy, którą dostał za około 500 dolarów. Nie dotyczy to tylnego uszczelkę główną lub zestaw naprawczy przekładni skorygowania "opiera się trzymać na 5 bieg" problemu. Wał nie mogłem znaleźć nigdzie, więc musiałem kupić nowy jeden z moim przyjacielem na dealera BMW. 610,04 dolarów ... cholera. No cóż, przynajmniej nie muszę się martwić o złych U-stawy lub wałka giętego. Jeśli trzeba zastąpić cię z tyłu głównego uszczelnienia, pochłonąć kolejne 150 dolarów, bo jeśli zaniedbują wymienić uszczelnienie przeciekającego, twój Sprzęgło ślizga bo wszystkim ropy naftowej, tak po prostu pójść dalej i założyć, że cała lista części przychodzi w sumie 3000 dolarów prawidłowo wykonane. Również znany problem z tymi przekładniami ręcznymi jest "shifter spoczywa na 5 bieg" problemu. Istnieje TSB się do tego i jeśli zdecydujesz się naprawić skrzynię biegów, pochłonąć kolejne 50 dolarów do całego kosztu. Twój transmisja poczuje fabrycznie nowe i tak, zrób to.

    Jeśli zdecydujesz się zrobić 5th/reverse poprawkę, to bardzo mądry, aby włożyć zawleczki dźwigni zmiany, jak również dlatego transmisja jest już na zewnątrz. Istnieją 3 Shifter szpilki plus szpilki do 5th/reverse.

    Oto elementy potrzebne są:

    Odwróć gear/5th poprawkę biegów
    Ilość 2 - Zestaw naprawczy: 23 11 7 542 726
    Blokowanie szpilki: 23 31 7 502 165/23 31 1 224 849

    Przesunięcie serwisowy
    Ilość 3 - Zestaw naprawczy: 23 11 7 525 048
    Ilość 3 - uszczelniające caps: 23 31 7 222 988

    I majsterkowiczów:
    http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=828060

    http://forums.bimmerforums.com/forum...ad.php?t=48002

    http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=219285 <-------- prawdziwy DIY z dobrymi zdjęciami

    --------------------------------------------

    W sumie, DIY całkowity przychodzi do 3000 dolarów ... obejmuje to UUC SSK Evo3 że również zakupiony z TurnerMotorsports (pomyślałem, mogłem kupić jedną ładną rynku wtórnym kawałek prawda?). Nowy wał napędowy przyszedł z guibo ale jeśli znajdziesz dobry używany półoś, będziesz musiał kupić nowy guibo. Należy również nową instrukcję płynie transmisyjnym tak pochłonąć kolejne 35 dolarów do tej ceny. Tak jak powiedziałem wcześniej, jeśli zakupy inteligentne, można zrobić konwersję na pod 2500 dolarów, to może być mniej, jeśli można znaleźć dobrą używana półoś ... To może być dużo więcej, jeśli zdecydujesz, że potrzebujesz UUC etapie 2 flywheel/M5 combo sprzęgła! To naprawdę nie ma znaczenia, chociaż, wymiany nadal będzie około $ 2500-3000 DIY lub $ 4000-5000 profesjonalnie zrobione.

    Dla przeciętnej osoby jak ja, DIY jest do zrobienia. Nie mogę sobie pozwolić mając sklep zrobi to za mnie, jak by to kosztowało do 5k jak niektórzy członkowie tutaj napisali. Ja po prostu cant uzasadnić wydatki na tyle, połowa że jest ok ...

    Zaczniemy z listy części. To jest dla moich 328Ci, więc jeśli masz 323/325/330, części te będą miały różną liczbę części. To jest dość dużo Oficjalna 5 wykaz części Speed. Te wymienione pogrubione są specjalne części zamówienia tak szczęście coraz większość z nich w lokalnej kasie części BMW. Podane ceny są obok części, większość z nich jest z Pelican części lub BavAuto. Niektóre z większych części można uzyskać w części BMA. Wszystkie ceny podawane są pod uwagę ilość części. To są ceny tych wymienionych numerów części.

    5 prędkości części ceny katalogowe

    Wsparcie Skrzynia biegów:

    1 - WSPARCIE SKRZYNIA BIEGÓW ------------------------ 22 31 6 769 911 ------ 37,95 dolarów
    4 - Śruba sześciokątna z podkładką ------------- 22 31 1 091 785 ------ 4 dolary

    Podnośnik Części

    1 - przejście ARM ---------------------------- 25 11 1 434 109 ----- 19,95 dolarów
    1 - OVAL Tuleja łożyska --------------------- 25 11 7 507 695 ----- 2,95 dolarów
    1 - BOLT BEARING ---------------------------- 25 11 1 221 849 ----- 4,95 dolarów
    1 - BEARING, przesuwając ARM ---------------- 25 11 1 222 015 ----- 16,95 dolarów
    1 - ŁOŻYSKO, dźwignia zmiany biegów ------------------ 25 11 1 220 600 ----- 10 dolarów
    1 - Gumowa ---------------------------- 25 11 7 522 149 ----- 18 dolarów
    4 - PLASTIC USZCZELKA ------------------------- 25 11 1 220 439 ---- 2 dolary
    2 - Pierścień ------------------------------------- 25 11 1 220 379 ---- 1,85 dolarów
    1 - JOINT ROD zmiany biegów -------------------- 25 11 1 222 688 ---- 13,95 dolarów

    Pedal Zgromadzenie

    1 - Pedał hamulca ---------------------------- 35 20 6 752 649 ------ 30,95 dolarów
    1 - RUBBER PAD ----------------------------- 35 21 1 160 422 ------ 4,95 dolarów
    3 - Płaskie BEZPIECZNIKI ------------------------------ 07 12 9 934 921 ----- 3 dolary
    4 - Tuleja łożyska -------------------------- 35 21 1 158 290 ----- 8 dolarów
    4 - GROMMET -------------------------------- 35 41 1 113 728 ------ 4 dolary
    1 - RETURN SPRING ------------------------- 35 30 1 165 321 ----- 1 dolar
    1 - sprzęgło SWITCH STARTLOCK ------------ 61 31 8 363 710 ----- 40 dolarów
    1 - pedału sprzęgła -------------------------- 35 31 1 163 870 ----- 36 dolarów
    1 - pin, pompa hamulcowa ----------------- 35 31 1 163 874 ------ 3 dolary
    1 - RUBBER PAD ----------------------------- 35 21 1 108 634 ------ 4,95 dolarów
    1 - CLIP -------------------------------------- 51 48 8 245 867 ---- - 1 dolar

    Koło zamachowe

    1 - Łożysko kulkowe ---------------- 11 +21 1 720 310 ----- 9,95 dolarów

    Sprzęgło

    1 - BALL PIN ---------------------------------- 21 51 1 223 328 ----- 1,95 dolarów
    6 - przylga-HEAD SCREW ------------------ 07 11 9 901 023 ----- 6 dolarów

    Sprzęgło sterowania

    1 - sprzęgło CYLINDER WEJŚCIE ----------- 21 52 6 758 822 ----- 68 dolarów
    1 - śrubę --------------------------------- 07 11 9 901 539 ----- 0,95 dolary
    1 - śrubę M6X45 --------------------- 07 11 9 912 324 ---- 0,95 dolarów
    1 - Nakrętka samozabezpieczająca HEX ---------------- 07 12 9 900 191 ----- 1 dolar
    1 - pin, pompa hamulcowa ----------------- 35 31 1 163 874 ----- 1,25 dolarów
    1 - GROMMET -------------------------------- 21 52 1 156 082 ----- 1,50 dolarów
    1 - PIPE -------------------------------------- 21 52 6 753 332 ---- - 18 dolarów
    1 - Wąż ciśnieniowy WSPARCIE --------------- 21 52 1 163 906 ----- 1 dolar
    1 - gumowym przepustem -------------------- 21 52 1 165 819 ---- 1,50 dolarów
    1 - CLIP -------------------------------------- 34 34 1 163 565 ---- - 1 dolar
    1 - PIPE -------------------------------------- 21 52 6 774 230 ---- - 17,50 dolarów
    2 - Samohamowność Nakrętka sześciokątna ------------ 07 12 9 904 877 ---- 2 dolary
    2 - Nakrętka samozabezpieczająca HEX ---------------- 07 12 9 906 196 ----- 2 dolary
    1 - GROMMET -------------------------------- 21 52 1 163 894 ----- 1,50 dolarów
    1 - CLIP PIPE -------------------------------- 16 12 1 176 767 ------ 1 dolar
    1 - MODUŁ, wyłącznikiem sprzęgła ----------- +61 31 6 905 900 ---- 35 dolarów
    2 - PRZEWÓD ADAPTER --------------------------- 61 11 6 911 072 ----- 14 dolarów
    1 - wąż ------------------------------------- 21 52 1 163 714 ----- 9,75 dolarów

    Komponenty półosi

    6 - Śruba sześciokątna --------------------------------- 26 11 7 523 709 ----- 18 dolarów
    6 - Nakrętka samozabezpieczająca HEX ---------------- 07 12 9 900 047 ----- 6 dolarów

    Wyczerpać Zawieszenie

    1 - wspornik ----------------------------------- 18 31 1 728 254 ------- -
    2 - śrubę ---------------------------------- 07 11 9 901 120
    4 - tuleja RUBBER ------------------------ 18 20 7 546 579
    2 - śrubę ---------------------------------- 07 11 9 913 111
    2 - Nakrętka samozabezpieczająca HEX ----------------- 07 12 9 964 675 - całkowita - 17 dolarów
    1 - WYDECHOWY WSPARCIE ----------------------- 18 30 1 436 331
    1 - CLAMP DOLNA ---------------------------- 18 10 1 433 250
    1 - śrubę ---------------------------------- 07 11 9 904 533 ------- -

    Skrzyni biegów

    2 - TORX BOLT -------------------------------- 23 00 1 222 891 -------
    2 - TORX BOLT -------------------------------- 23 00 1 222 894
    3 - TORX BOLT -------------------------------- 23 00 1 222 887 - całkowita - 10 dolarów
    1 - śrubę ---------------------------------- 07 11 9 904 094
    2 - kołków ------------------------------------ 11 11 7 524 470
    2 - TORX BOLT --------------------------------- 07 12 9 904 681 -------


    Części może być konieczne, jeśli nie są już teraz z przekładnią

    1 - CYLINDER OUTPUT, sprzęgło --------------- 21 52 6 766 279 -------- 50,91 dolarów
    1 - sprzęgło REL.FORK DŹWIGNIA ----------------- 21 51 1 223 302
    1 - ŚRUBA VENT ----------------------------- 21 52 1 116 360
    1 - CAP DUST -------------------------------- 34 11 1 153 198
    1 - przegub uniwersalny ----------------------- 26 11 7 511 454
    1 - Centrum Góra ----------------------------- 26 12 7 501 257
    1 - Twin koło zamachowe ---------------------- 21 21 7 512 474
    1 - CLIP SPRING ----------------------------- 21 51 1 223 234
    1 - CLIP SPRING ----------------------------- 21 51 7 570 284

    Wróciłem i ja też zauważyłem, że zapomniałem dodać te części:

    2 - Układ wydechowy uszczelka (uszczelką płaską) ----------- 18 30 1 440 183 ------ 10,88 dolarów
    ~~~HEAD=NNS - Assorted złącza elektryczne
    10 - złącza BMW czujnik temperatury drutu zamienne (zaufanie do mnie)

    Będą potrzebne również w celu uzyskania pokrętło shifter do wyboru, ja optuje za ważonej pokrętła ZHP z Tischer. Ponadto, należy ręczne uruchamianie shifter, Dostałam też, że od Tischer.

    Będziesz potrzebować 2 litry płynu ręcznego nadawania, jak również. Po wielu badaniach zdecydowałem się RP Synchromax z mojego lokalnego sklepu Napa Auto. Kiedy kupiłem transmisji z mojego lokalnego szrotu, chyba że spuszczeniu płynu z transmisji, bo nie było płynu kiedy poszliśmy je przepłukać i napełnić go purpurę. btw, Synchromax czuje się świetnie, zmiany są tak gładkie i nie mam problemów z żadnym z bram dźwigni zmiany / Shift szpilki. Ja nie jeździłem ponad 200 mil od swapu więc nie mogę powiedzieć, jak RP jest na dłuższą metę, ale dam ci znać.

    Ostatnia część Zapomniałem dostać do ostatniej chwili był narzędziem wyrównanie sprzęgło do samodzielnego szponów justowania lub obszarów. SAC używa specjalnego narzędzia przeciwieństwie do zwykłych powstały zespoły sprzęgła. Możesz pobrać narzędzie z Pelican Części do 17 dolarów. To gdzie mam go z dnia na dzień, ale muszę żeglugi więc całkowita przyszedł do około 40 dolarów. To narzędzie w obrazie za pomocą przełącznika startowego shift +.

    I w odnośniki te numery części z realOEM wydruków części miałem już i wpadł cen i aktualnych numerów części i takie. Należy zrobić to samo. Btw, nie jestem odpowiedzialny za jakiekolwiek błędy przy zamówionych części. Użyj tej listy, według własnego uznania.
    _____________________________________

    Oto zdjęcie z manualną skrzynią biegów. Jest to po tym, jak namoczone go w fioletowym odtłuszczania mocy i wyszorowanym to w dół. To było naprawdę oczyścić kiedy po raz pierwszy podniósł go jednak. Pamiętaj, aby sama skrzynia biegów realOEM mówi, jest dla Twojego samochodu. Mój samochód używany w ZF S5D 320Z THMW i samochód mam, jeśli przed użyciem dokładnie transmisji. Jedyna różnica między większości przekładni znajdziecie się 4 kombinacja liter na końcu, nie jestem pewien, czy jego kod Przełożenie czy coś ale nie chcę, żeby poeksperymentować i eksperyment. Oto kilka zdjęć!



    UUC EVO3 SSK + DSSR!















    Zanim to zrobisz swapa, powinieneś być bardzo wyszkolony w elektronice E46s. Czytałem się na wszystko, co potrzebne, aby wiedzieć z wyprzedzeniem. Neutralna wyłącznik bezpieczeństwa, świateł cofania, przekodowywania wszystkie moduły z GT1, itd. Poznaj swoje rzeczy przed możesz wziąć udział w transakcji swap inaczej możesz żałować później. Użyj link do WDS I dolinkowanych więc możesz studiować w górę!

    Elektroniczny strona swap polega na uzyskanie tych informacji z samochodu:

    SA kodem
    GM
    VN

    Następnie usunięcie opcji automatycznego transmisji z SA i rekompilacji SA do tego z ręcznym samochód przesyłowej. Następnie ponownie zastosować SA do samochodu i kodować wszystkie moduły do ​​manualnej skrzyni biegów. Będziesz potrzebował dostępu do BMW GT1 lub systemu autologicznego. Użyłem jeden w moim lokalnym salonie BMW, ale jeśli nie ma dostępu. Tylko uprzejmie zapytać menedżera usług ci pomóc i zrobić kodowanie. Będzie to prawdopodobnie kosztować 2 godziny pracy lub tylko opłaty zryczałtowanej stawki re-miga Twojego samochodu ECU. Nie ma potrzeby, by wymienił ECU lub wymienić zestawie wskaźników lub cokolwiek. Wystarczy kodować wszystkie moduły w samochodzie.

    Planowałem, że jest to 4 Projekt tygodni. 1 tydzień badać swap, 1 tydzień, aby uzyskać części, 1 weekendu zrobić swapu (mój przyjaciel jest niecodzienna pro btw) i 1 tygodnia do końca i kodować samochód. To nie okazało się, jakbym tego chciał ... Minęło około 3 tygodnie, aby wszystkie części i kolejne 2 tygodnie do nawet rozpocząć swap. Ponadto, być przygotowany do opuszczenia sobie kilka dni bez samochodu co najmniej. Mam super-niesamowite E23 samochód bijakowego więc transport nie był moim głównym problemem, ale jeśli jest to twoje, planować. Wiem, że musiałem biec do sklepu kilka razy podczas swapu dla przypadkowych rzeczy, więc na pewno będzie potrzebował dostępu do innego samochodu podczas konwersji.

    Użyj Ivegotissues666 jest DIY do mechanicznego stronie swapu, część do zamiany transmisji:

    http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=396320

    Lub użyj kopalni, który rozpoczyna się tutaj:
    _________________________________________________

    Ok, jesteś gotowy, aby rozpocząć konwersję E46 ręczne. Musisz dobrze oświetlone pomieszczenie z dużą ilością przestrzeni. Wybrałem moim garażu, jak mogłem tak ciągnąć mój samochód po przekątnej i pozostawić go tam bezpiecznie w ciągu swapu.



    Przygotowanie:

    Dostać samochód na rampach i czy jack stoi. Dostałem Ahold 4 jackstands i Waleta dobry. Użyłem jackpoints fabrycznych w tylnej części samochodu i z przodu, wkładam jackstands na szynach ramy. Załóż swój adres e-hamulec na jak nie chcesz samochód toczenia wokół podczas przecisku się na nim.







    Krok 1:

    Kiedy czytałem Ivegotissues666 w DIY, polecił usunąć siedzenia kierowcy, aby mieć łatwiejszy dostęp do zainstalowania pedału sprzęgła. Uznałem, że to była strata czasu, ale powiem ci, naprawdę powinni usunąć siedzenia kierowcy. Jeśli nie chcesz usunąć gniazdo, przynajmniej przesunąć siedzenie z powrotem i położyła go przez całą drogę. Następnie wyjmij przewód ujemny do akumulatora samochodowego.

    Krok 2:

    Musisz zacząć od usuwania spalin. Istnieją dwa wieszaki z tyłu samochodu, trzymając tłumik w ust 4 - 13mm orzechy) i dwie szelki do połowy spalin (8 - 13 mm śruby). Przenoszenie aż do kolektora wydechowego, istnieje 4 - 13mm orzechów, które posiadają wydech dalej. Będą one bardziej niż prawdopodobne, być zajęte na tak może być konieczne pochodnię cios. Miałem szczęście, a oni przyszli luźno bez kłopotów.





    Krok 3:

    Usuwanie heatshields! To była najłatwiejsza część swap moim zdaniem, istnieją 4 - 13mm śruby mocujące większą heatshield na który obejmuje większość półosi. Innych mniejszych heatshield ma 3 - 10mm orzechów wierzę.



    Heatsheilds usunięte! Aby to proste po prostu usunąć 3 śruby od półosi do elastycznej płycie (aka guibo), pozostawiając flex dysk nadal dołączony do transmisji ze dać ci coś się trzymać jednocześnie wyciągając transmisję na zewnątrz. Nie myślałem, kiedy byłem usunięcie półoś i tylko marnuje mój czas usunięcia pozostałych 3 śruby mocujące guibo do transmisji. Śruby i nakrętki są 18mm, będziesz potrzebował dwóch 18mm klucze.



    Nakrętki trzymając uchwyt środkowy i łożysko w miejscu.



    Śruby różnicowe (Są to odwrotne śruby Torx, nie pamiętam rozmiaru)



    Wał usunięte!



    Krok 4:

    Usuwanie transmisji. Zaleca się, aby wspierać transmisję z gniazda podczas wyjmowania śruby dzwon mieszkaniowych. Dowiedziałem się, że obudowa dzwon jest tak zajętych na silniku, że nie trzeba wspierać transmisję w ogóle. Jeśli masz tylko jedno piętro gniazda i umieść go w A / C kompresora z kawałka drewna na klawiaturze jack do dystrybucji stres i Jack się z przodu silnika. Pozwala to na łatwiejszy dostęp do najpopularniejszych 2 śrubami transmisji. Usuń nawias wsparcia silnika pochylenia silnika i skrzyni biegów w celu uzyskania dostępu do śruby na górnej części obudowy dzwonu choć.

    Odłączenie kabla biegów wybierak.



    Odłączanie Autos wiązek przewodów.



    Ok, teraz zabawa. Musisz usunąć linie chłodnica oleju, które działają w bok skrzyni biegów. Są to PITA! Oni wlać olej wszędzie! Możesz wcisnąć na zaczep mocujący i włącz go usunąć linie. Jeden z klipów nie wypuści na mojej konwersji tak właśnie skończył cięcie linii gumy i pozostawiając złącze tam. Nie szkodzi

    Nie musisz usunąć rozrusznik śruby. Gdy śruby są usuwane na górnej części obudowy dzwonu transmisja przyjdzie za darmo bez rozrusznika załączeniu.

    W celu usunięcia niektórych śrub dzwon mieszkaniowych trzeba jak 10 gniazd rozszerzeń choć. Mniej więcej tyle, aby uruchomić całą długość transmisji. Upewnij się, być bardzo ostrożnym podczas usuwania śruby dzwon mieszkaniowych, jeżeli nie używasz właściwego gniazda rozmiarze, to dosłownie zrujnować twój dzień.

    Zanim spadnie transmisji, trzeba będzie usunąć dźwignią zmiany biegów. Więc umyj ręce (nie chcesz, aby smar całym swoim czystym wnętrzem) i przenieść wnętrze Twojego samochodu!

    Po pierwsze, otwórz górną komorę w konsoli środkowej. Można wyciągnąć na nim i będzie przesuwać się dość łatwo. Dostępne są 2 śruby mocujące przedziałów (z powodu braku odpowiedniego słowa) w Będziesz musiał zdobyć ten kawałek w celu usunięcia zespół Steptronic. Po wyjęciu złącza dla przełączników okiennych i takie są 3 sześciokątne Śruby z łbem posiadający zespół Steptronic w. Będziesz musiał odłączyć kabel blokady parkingowe w celu zespół z samochodów. Wystarczy użyć małego płaskiego śrubokręta i podważyć zacisk na bok. Nie ma znaczenia, jeśli nie zginaj prawda? To nie tak jak trzeba to manetki Steptronic więcej ...







    Teraz z powrotem pod samochodem patrząc z przodu transmisji zobaczysz tę małą gumową zatyczkę nazywa wtyczkę dostępu. Usuń to i widać konwerter momentu obrotowego. Dostępne są 3 śruby złącze śrubowe koło zamachowe do konwertera momentu obrotowego. Aby wizualnie je zobaczyć musisz obracać wału korbowego, aby zobaczyć je w otwór dostępu. Po wyświetleniu ich używać gniazda, wierzę, że to 17mm śruba

    Aby ręcznie obracać wału korbowego, poprosić o 22mm gniazda na przedniej korby i mają kumpel użyć wyłącznika pasek i obrócić wał korbowy do śruby hydrokinetycznej wejdzie w zasięgu wzroku.

    Autotragic się! Ta sprawa była bardzo ciężka i trzeba było położyć go na boku w celu wysuń ją spod samochodu.



    To 1 połowa swapu - Usunięcie starych części
    __________________

    Flickr | DIY: Auto ---> 5 wymiany prędkości | Nie-Reverse Rozwiązanie | Tablica E30 | Cinnamonomnomnom
    Ostatnio edytowane przez neil1138; 23.03.2009 o 07:03.
    neil1138 jest offline Odpowiedz cytatem
    neil1138
    Zobacz publiczny profil
    Znajdź więcej postów neil1138
    Wystaw opinię dla neil1138 (1)
    Stary 21.03.2009, 20:26 # 2
    neil1138
    Legenda

    Zarejestrowany: styczeń 2008
    Wiadomości: 4,167
    Zobacz moim garażu

    2 połowa swapu - Intallation nowych części
    Krok 5: (krok przejściowy)

    To zaczyna się proces montażu. Nie jesteś już wyjęciu części, ale wprowadzenie nowych powrotem! Więc spójrz na swoje części









    Pokrętło ZHP i boot z Tischer (wielki sponsor)



    I pin shift / 5 bieg / tył Zestawy serwisowe (jeśli zdecydujesz się zrobić)



    Odnoszą się do tego DIY:
    http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=219285

    Krok 6:

    Instalacja sterowania sprzęgłem i montażu pedałów. Jest to część mówiłem na początku usuwania siedzenie przed odłączyć akumulator przyznane masz Fotele regulowane elektrycznie, że jest. To sprawia, że ​​o wiele łatwiej, będąc w stanie położyć się podczas instalacji nowego zespołu pedału.

    Zmontowana pompa hamulcowa (zamontowany moduł sprzęgła na mistrza cylindra i przyczepione jednym wyjściu adaptera. Również dołączony przewód, który przechodzi do hamulca zbiornika brodawki)



    Zmontowany cylinder slave (UUC Clutch linia SS dołączone do dziwnie ukształtowanej linii wysokiego ciśnienia)



    Wydruk realOEM zespołu pedałów (polecam drukowanie wszystkich wymaganych części diagramów. Powstał w poręcznych wielokrotnie)



    Widok na pedale hamulca montażu



    Jak sprzęgła główny cylinder wierzchowce do pedału sprzęgła montażu



    Będziesz musiał wycofać dywan PRZED rozpoczęciem nowego zespołu pedału. Ja nie i to PITA bo pedał sprzęgła był w drodze. Jeśli masz podnóżka wykończenia kawałek, po prostu zgrać go. Kopalnia była tak krucha, że ​​złamałem ją na pół i skończyło się na zakup nowego od sprzedawcy po konwersji. Tylko kosztował mnie 9 dolarów.

    Dla linii wysokiego ciśnienia, który biegnie od pompy hamulcowej do zapory, to punchout że trzeba usunąć, która jest czarny odczuwalne. Dlatego trzeba wtrącić z powrotem dywan bo to wąż biegnie pod nią. Działa pod dywan w kierunku powierzchni pedału gazu.

    Nie brałem żadnych zdjęć tu, bo nie było już miejsca. A ja tak pogarsza w tych małych pierścieni, które posiadają pedałów w samochodzie. Wystarczy odnieść się do DIY Ivegotissues666 i będzie złoty. Próbuję tylko do wypełnienia szczelin między jego DIY i jakie spotkałem.

    Krok 7:

    Instalacja, koło zamachowe sprzęgło, tarczę zwory i skrzyni biegów.





    Śruby, które trzymają koło zamachowe na wale korbowym są niecodzienna mocno! To jest, gdy trzeba będzie pal w obsłudze, że 22mm trzymać korbę w miejscu, podczas gdy złamiesz te śruby luźne.

    Stare śruby koła zamachowego usunięte



    Koło zamachowe usunięte! (Tak, moje tylne główne przecieki uszczelnienia niczym Mofo)







    Ok, oto gdzie przestałem robić zdjęcia przez chwilę. Biegałam na wiele problemów i nie miałem czasu, aby trzymać aparat i robić zdjęcia. Byłem między skoki w górę i odnosząc się do mojej podręcznik Bentley'a i patrząc na radę internetu!

    Będziesz musiał zainstalować łożysko pilot na wale korbowym i to, gdzie miałem większych problemów. Wydawało się, że łożyska prasie nie byłby w całej drodze do wału korbowego. Użyłem tępy koniec gniazda o odpowiednim rozmiarze i walił go jak mogłem.

    Będziesz musiał położyć nową ręczne koło zamachowe na korby przy użyciu nowych, dłuższych śrub. Twój pomocnik będzie musiał się trzymać tej 22mm gniazda na końcu wału korbowego podczas Ruch rotacyjny śruby koła zamachowego w dół. I dokręcone je do 90 ft / lbs może? Dont pamiętać, jej naprawdę ciężko siadając po konwersji jest zakończona i stara się zapamiętać wszystkie rozmiary śrub i specyfikacje momentu ... lol

    To gdzie właściwym narzędziem wyrównanie sprzęgło wchodzi w grę. Jeśli udał się stanie SAC (samo sprzęgło uruchamiania), trzeba było zakupić specjalne narzędzie z Pelican części. Jego na zdjęciu z moją pokrętła ZHP i uruchomić. Możesz odkręcić śrubę od końca to i trzymać go do łożyska pilotażowego i użyć go do środka tarczy sprzęgła. DONT Usunąć płytkę transportową z płyty SAC CIŚNIENIA! Następnie należy umieścić płytę ciśnienia SAC na kole zamachowym z tarczy sprzęgła jest umieszczonego pomiędzy i moment obrotowy śruby sześciokątne w dół. Jest 6 gniazd śruby sześciokątne wierzę były 6mm i trzeba zacisnąć dokładnie jakbyś zaostrzenie swoich dodatkowych uchwytów nakrętki.

    Po moment płytkę ciśnienia w dół, użyj 14mm HEX! (Jego ogromny i jej trudno znaleźć, mam zestaw z Autozone dla jak 30 dolarów), aby cofnąć płytkę transportową, która pochodzi powstały w płytę ciśnienia. Płyta dociskowa może pojawi się na swoim miejscu i będzie ujawniać narzędzie wyrównywania SAC przywiera do łożyska pilotażowego. Wkręć śrubę w tylnej części narzędzia wyrównywania i wyciągnij ją. To takie proste.

    Trzeba zainstalować nowe łożysko sprzęgła zwalniający dołączoną do nowego zestawu sprzęgła na spline wejściowym przekładni. Nasmaruj nacięć niektóre rzeczy, które pochodzi z zestawu sprzęgła. I zrób mały Lube na rozwidleniu sprzęgła gdzie zetknie się łożyska wydania.

    A teraz, ponownej instalacji nowej przekładni. Jest co najmniej to 100 lbs lżejsza niż tym polu Slush freaking. Moja ławka przyjaciel wciśnięty transmisję na miejsce i tak, on jest szalony. Najtrudniejsza jednak jest upewnienie się, że rozruszniki zęby pozostają dostosowane do koła zamachowego. W czasach, kiedy próbuje naciskać na transmisję, to lekko przesunąć rozrusznik. Wystarczy mieć cierpliwość i będziesz w końcu zdobyć.

    Rebolt do obudowy dzwonu do silnika i rozpocząć instalację nowego usztywnienie belki poprzecznej do obsługi transmisji. Skrzynia biegów w!

    Krok 8:

    Ponowna instalacja nowej ręcznej półoś transmisji. Zacznij od instalacji go na dysku taśmą pierwszy. W ten sposób można dostosować go różnica łatwiejsze. Zostaw napędem w pozycji neutralnej, jeśli nie jest już. W ten sposób jeśli umieścisz napędem w pozycji neutralnej, będzie można obrócić półoś i wyrównać wzór śruby dość łatwo.

    Ci mają dodać whats zwane "taśma butylowa" wsparciu środkowej napędowego. Nie kupiłam, że ... Więc i podbiegł do Autozone, ale trochę 3M dwustronną wykończenia taśmy. To jest jak magia! haha, ale nie naprawdę, jest to tańsze i jej skuteczne jeśli są na czasie.

    Krok 9:

    Uff! Układ napędowy jest kompletna! Teraz można podłączać samochodu do startu! Ale po pierwsze, świateł cofania. Dla świateł cofania, wszystko zrobiłem było wyjąć wtyczkę z transmisji raz został zainstalowany. Pobiegłem do RadioShack, ale trochę płaski styl wtyczka przewodów elektrycznych. Mogłem więc wystarczy podłączyć dwa przewody do odwrotnej przełącznika światła. Przeinstalowałem z tyłu czujnika w sprawie przekazywania i prowadził przewody do schowku zostały było odwrotnie zacisk światła powyżej panelu bezpieczników jak stwierdził DIY Ivegotissues666 firmy. Wystarczy odnieść się do niej, aby zobaczyć właściwą wtyczkę, byłem zbyt leniwy, aby rozerwać w moim schowku więc pominięte w instalacji przełącznik kierunku światła. Mam tylko przewody działające w "schowku narkotyków" w silniku, więc kiedy faktycznie poczuć się jak okablowanie światła, to nie będzie zbyt straszna.

    OK! Teraz na większe rzeczy! Teraz dla przełącznika sprzęgła i moduł przełącznika sprzęgła. Moduł jest podłączony do pompy hamulcowej sprzęgła i wyłącznikiem sprzęgła jest zamontowana na ramie pedału zgromadzenia narodowego. Wyłącznikiem sprzęgła idzie w jednym z otworów w zespole pedału. Jeden na dole tak, że kiedy naciskasz pedał sprzęgła, IT naciska siłownik w. Po zamienić transmisję, aby uzyskać jego samochód, aby rozpocząć, trzeba będzie podłączać wyłącznik bezpieczeństwa sprzęgła w taki sposób:

    Jej 3 pinowe złącze

    Przełącz Sprzęgło:

    Pin 1 - Idzie do masy (przy przechodzeniu światła hamowania)
    Pin 2 - Przejście do połączenia DME w A60004 pin 23
    Pin 3 - Goes to 12V + (po włączeniu hamulca światła)

    Jest podłączony równolegle do modułu wyłącznikiem sprzęgła, który jest zamontowany na boku pompy hamulcowej sprzęgła.

    Switch Module Sprzęgło:

    Pin 1 - Idzie do masy (przy przechodzeniu światła hamowania)
    Pin 2 - Przejście do połączenia DME w A60004 pin 23
    Pin 3 - Goes to 12V + (po włączeniu hamulca światła)
    Pin 4 - Przejście do wyprowadzenia EWS # 8

    Co zrobiłem było quicktap wszystkie przewody sama ze sobą. Więc ja szybko wykorzystany zarówno pin 1 przewody razem, zarówno pin 2 przewody razem i prowadził je do DME, a ja szybko wykorzystany zarówno pin 3 przewody razem i stuknął je do przewodu zasilania wyłącznika światła hamulca który moim zdaniem był pin 2 . Pin 1 z wyłącznikiem światła hamowania była ziemia btw.

    Oto dodane zdjęcia okablowania DME:

    Gdzie DME znajduje się w komorze silnika obok zbiornika płynu hamulcowego



    bliżej spojrzeć, tam są 4 śruby z łbem allen trzeba usunąć:



    pokryć usunięte, bałagan z przewodami. Gdzie mogę podłączyć go! ahhh! (Widać przewód przełącznika sprzęgła wpadłem, jego długi przewód biały pochodzący z blisko obszaru zapory)



    Gdzie DME połączenie A60004 jest. Możesz odpiąć go i tam są dwa zestawy złącz przyciętych w Pinouty są oznakowane i trzeba uruchomić przewody do wyprowadzenia # 23. (Widać przewód przełącznika sprzęgła wpadłem, jej długi biały kabel działa z tyłu złącza)



    Po to zrobić. Powinieneś być w stanie uruchomić samochód nie ma problemu. Nie będzie lekki błąd na tablicy rozdzielczej z informacją, że transmisja nie powiodła się. Nie martw się o to, zostanie on ustalony podczas ponownego zapłonu samochodu ECU i wszystkie moduły będę mówić o następnej.

    W tym celu swap trzeba wiedzieć prawie wszystko o elektronice zaangażowanych w wymianę. Trzeba najpierw zabrać samochód do dealera BMW i mają Tech uzyskać ZCS (GM SA VN) informacji z samochodu. Jeśli jesteś całkowicie poważnie o konwersji, należy podać tę informację do mnie i będę miał twój SA kodem do tego z ręcznym samochód przesyłowej. Twój dealer lub indy sklep będzie wtedy trzeba zastosować nowy kod SA do samochodu następnie przeprogramować wszystkie moduły w samochodzie iw końcu potem flashować ECU manualną skrzynią biegów. Nie będziesz mieć jakieś światła błędów na desce rozdzielczej i samochód będzie myśleć, że to prawdziwy podręcznik. Bo to jest.

    Ok, ja po prostu ciągnęły na temat kodowania. I miałaś nawet kodowane mojego samochodu jeszcze ... haha, ok, do następnego etapu!

    Krok 10:

    To jest ostatni krok! (Inne niż kodowanie) Ponowna instalacja układu wydechowego. Instalacja wydechowa jest odwrotna usuwania, jak pokazano, ale z nieco innym systemie montażu ze względu na nową manualną skrzynią biegów. Najpierw zainstaluj ponownie heatshields.

    Instalowanie wieszaków, że poszła z nową manualną skrzynią biegów!







    Krok 11:

    Mogę haz UUC EVO3 + DSSR?

    Teraz przeniesieniem się na UUC SSK znak + DSSR. I kazał zły ramię przerzutki z jakiegoś powodu i to umieścić mnie około tygodnia oczekiwania na części. W każdym razie zainstalować tulei łożyska do ramienia przesuwnego. Należy tylko zatrzaśnięcia z małą siłą.

    Nie brałem żadnych zdjęć tu, bo UUC ma wielkie instrukcjami Należy zapoznać się. Szczerze mówiąc z wami, ja po prostu bardzo chciał ominąć i jechać mój nowy podręcznik. Byłem zmęczony robienia zdjęć pod koniec swapu. Przepraszamy!

    Ale wracając do niego ...

    Skręcanie w górę DSSR lub akcji selektor pręt może być bardzo obciążające ze względu na brak miejsca i jak trudno jest uzyskać DSSR do selektora. Upewnij się, że smar szpilki i zabezpieczyć klipów. I nie zapomnij żółte podkładki! Robią wszystko mocno!
     

Poleć tę stronę