1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] BMW E36 Cabrio

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika kristoff, 11-06 13.

  1. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 330
    Docenione treści:
    271
    Miasto:
    Wrocław
    Lista części:

    1. Ściana grodziowa
    2. Wygłuszenie wewnętrzne
    3. Wygłuszenie zewnętrzne
    4. Wykładzina podłogi
    5. Rączka otwierania maski + linki + zamki
    6. Dolne osłony słupków przednich
    7. Belka pod konsolę ( o ile można to tak nazwać)
    8. Deska kompletna (schowki, kratki itd)
    9. Tunel środkowy przednia część
    10. Tunel środkowy tylna część
    11. Dźwignia ręcznego
    12. Podłokietnik
    13. Silnik wycieraczek
    14. Ramiona wycieraczek
    15. Podszybie
    16. Koryto na wiązkę sterownika silnika w komorze
    17. Puszka (pokrywka) na sterownik silnika i skrzyni biegów
    18. Przewody hamulcowe od pompy do ABS (dodatkowo w manualu przewód sprzęgłowy)
    19. Zbiorniczek hamulcowy
    20. Przewody "zasilające" ABS
    21. Pedał hamulca ( dodatkowo pedał sprzęgła z pompką w manualu)
    22. Przekładnia kierownicza
    23. Węże wspomagania
    24. Krzyżak (wałek) kolumny kierowniczej
    25. Ramka (panel) biegów
    26. Dźwignia zmiany biegów


    Gdybym coś pominął proszę dopisywać.


    Opis:

    W 90% jak w E-46.

    Ściana do adaptacji. Do zaślepienia otwór po angielskiej przekładni i do usunięcia angielskie wsporniki do belki i pedałów. Do wspawania europejskie odpowiedniki. W podszybiu od strony komory silnika do zaślepienia otwór po sterowniku silnika i do wspawania po drugiej stronie.
    Dodatkowo wspawujemy: mocowanie pedału gazu w podłodze, mocowanie kick downu w podłodze, uchwyty mocujące deskę (przy słupkach).

    Instalacja podobna do tej z E-46 lecz dużo prostsza. Mniej przewodów we wnętrzu za to więcej miejsca. Brak kasety bezpieczników za schowkiem.

    Z wersji Coupe nie pasują:
    1. Wykładzina podłogi
    2. Dolne osłony słupków przednich

    Samochód przekłada się dobrze.

    Klika fotek z przekładki:
     

    Załączone pliki:

    ricardoo i rys00 lubią to.

Poleć tę stronę