1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[OPIS] BMW 320d po lifcie 150 bhp

Dyskusja w 'BMW/MERCEDES' rozpoczęta przez użytkownika ryszard410, 2-09 11.

  1. ryszard410

    ryszard410 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-04 11
    Postów:
    575
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    poznan
    Witam wszystkich wiec zacynajac chcial bym podziekowac na samym poczatku sydnejowi, kristofowi i jemu tacie, zweckform, mimkowi i miskowi za pomoc i rozwianie wszelkich watpliwosci przed i w trakcie przekladki mojego auta. Bedac na ostatnim roku studiow ekonomicznych w uk przypadowo wpadlem w posiadanie tego auta. Handel samochodami bym moim dodatkowym zajeciem poza akademickimi zajeciami i sposobem na dorobienie. To bmw kosztowalo mnie 1500 funa ale mialo nietety walniente sprzeglo wiec postanowilem je wyslac do Polski (transport koszt 1500zl). Stalo na podworku u mnie przez ok 2 miesiace i po powrocie zaczolem brac sie za przekadke.Najpierw kupilem docisk za 100zl a potem znajomy mechanik naprawil mi sprzeglo za 200zl Kupilem potrzebne czesci za 1800zl od znajomego handlarza i zaczolem prace przy przekladce.

    Przekladka tego auta byla juz pare zary opisana najpierw przez markfela potem przez sydneja i kristofa. Wiec uwazam ze grubszy opis nie ma sensu. Mechanicznie sprawa bardzo latwa i przyjemna. Niezbedne sa otwornice kamienie szlifierskie i wiertlo stozkowe przy adaptacji sciny grodzowej. Wymiana magla ok 30 minut. Wiecej zajmuje demontarz wezy podcisnienia niz sama wymiana przekladni. Elekryczne instalacja prosta lecz niestety wymaga duzo cierpliwosci i poswiecenia zeby sie ogarnac w tym gaszczu kabli. Duzo przeplatania wyplatania i zaplatania niz samego sztukowania. do pinowania wycieraczki, szybki, lusteka nie jak ma sie europejski przelacznik. zegary do przeprogramowania a tarcze na cyberblacie do wymiany i odblysnikiki w lampach trzeba sprawdzic jakie sie ma bo sa 2 wersje automotiva i bosch. wymiana odblysnikow to ok 5 minut na lampe jak mamy je juz wymontowane. I to by bylo na tyle nie bede sie powtarzal bo temat ogarniety i opisany juz jest nie jedokrotnie wersja po lifcie jest taka sama w przekladce jak i przed. i reszce raz pozdro do wyzej wymienionych chlopakow ber ktorych pomocy bylo by mi naprawde ciezko. A bym zapomial przekladka troche dlugo trwala bo sie troche obijalem cagle wyjazdy i wymowki. A i pozdrowienia dla mojej dziewczyny za wytrwanie i wyrozumialosc.
     

    Załączone pliki:

    rys00 lubi to.
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  4. ryszard410

    ryszard410 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-04 11
    Postów:
    575
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    poznan
    ostatnio robilem e46 w autamacie wiec napisze pare slow na temat. w e46 roznica manual a automat w czesciach jest nastepujaca:
    -plastik kolo dzwigni zmiany biegow
    -mieszek
    -pedal hamulca
    -oraz najwazniejsze bo nikt o tym nie wspominal a ten szczegol jest bardzo duzy i zdradza ze cos z autem bylo kombinowane: plastik oslona nad nogami kierowcy
    w automacie jest tylko jedno wyciecie a w manualu 2

    pare zdjec z przekladki wrzuce jak znajde kablel do transmisji danych bo sie gdzies zapodzial
     

Poleć tę stronę