1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Audi A8 D2

Dyskusja w 'AUDI' rozpoczęta przez użytkownika Mimek, 19-03 11.

  1. Mimek

    Mimek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-11 10
    Postów:
    228
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Zalesie, Łańcut
    Lista części:
    1. Maglownica z przewodami
    2. podstawa pod serwo i podciśnienie serwa
    3. Panele sterowania szybami i fotelem w przednie boczki
    4. Deska rozdzielcza z wszystkimi plastikami (środek deski tj. panel klimatronica i środkowe nawiewy zostają angielskie)
    5. Mocowanie ręcznego
    6. Tunel środkowy kompletny
    7. Wzmocnienie pod deskę
    8. Plastiki na środkowe słupki
    9. Całe kompletne podszybie i osłony serwa, komputera
    10. Silniczek wycieraczek
    11. Wykładzina z podstopnicą i dywanikami
    12. Zamek otwierania maski + linka
    13. Pedały
    14. Obudowa komputerów
    Opcjonalnie: Klamka w polifcie na lewą i prawą stronę, na stronę kierowcy eu z zamkiem i wkładką, przed liftem klamki są po obu stronach.

    Opis:
    Z auta wyciągamy deskę, fotele, wykładzinę, kolumnę, nagrzewnicę i widzimy gołą ścianę oraz półkę bezpieczników. Cieszymy się że auto dobrze pomyślane do przekładki bo półka bezpieczników po tej samej stronie co w europie i jeden otwór do zrobienia na maglownicę :) Nic bardziej mylnego, półka z bezpiecznikami jeżeli by miała zostać przeniesiona to prawie w ogóle by kabli nie trzeba było przedłużać a tak to jest bardzo dużo do przedłużenia, nie wiem ile dokładnie ale może ok 500, na pewno najwięcej niż się do tej pory spotkałem a dużo aut robimy. Jak już zrobiliśmy kable, tzn. wszędzie dostają, i wiązki w drzwiach są obrócone to bierzemy się za maglownicę, którą wykręcić jest bardzo duży problem, są 3 śruby na torx i w związku z czym bierzemy grzechotkę i 2 przedłużki, na końcu łamana przedłużka i klucz, i modlimy się żeby śruby się wykręciły, przeszkadza nam cały czas albo podłużnica albo wydech albo maglownica. Z wielkim problemem wykręcamy 2 śruby a trzecia jest nad dwoma metalowymi przewodami co są przy maglownicy, więc na ludzki rozum nie da się jej wykręcić chyba że ktoś ma bezprzewodowy klucz i wciśnie końcówkę torxa a później obróci nim siłą woli :p Ja niestety takiej mocnej siły woli nie miałem więc wziąłem 1m rury, młotek i rozgiąłem te przewody, po czym dostałem się kluczem i odkręciłem. Maglownica wyjdzie ale przewody wspomagania trzeba osobno odkręcić. Tniemy podszybie tam gdzie mocowana jest maglownica bo w europie zupełnie inaczej są mocowania maglownic i wzmocnienia. Bierzemy tig-a i spawamy europejskie podszybie. Uszczelniamy wszystko i malujemy w kolor (chyba że ktoś woli inaczej bo widziałem już auta nie uszczelnione i ze ścianami w innym kolorze :)). Wycinamy otwór na magiel a angielski zaślepiamy (blaszka + pasta). Wkładamy magiel, zakręcamy, i składamy wszystko. doginamy trochę przewody klimy chyba że mamy eu ale nie są konieczne, trzeba przygiąć tylko angielskie tak żeby szły między serwem a silniczkiem wycieraczek. wszystkie mocowania typu silniczek wycieraczek, komp są już fabrycznie. Sterowanie fotela z modułem przerzucamy albo bierzemy fotel eu i podłączmy. Jak już mamy wszystko złożone to zauważamy że maska się nie zamknie, lepiej żebyśmy to zauważyli przed jej zatrzaśnięciem. bo pożegnamy się ze zbiorniczkiem na płyn hamulcowy. Ja wycinałem dziurę z jednej strony maski i z drugiej wgłębienie i zamieniałem stronami, szpachlowanie, lakierowanie i wszystko jak oryginał. Jeżeli wytniemy samą dziurę i zostawimy to filtry w masce nie będą pełniły żadnej roli. Jak wszystko złożone to sprawdzamy czy wsio działa i oddajemy w ręce zadowolonego klienta. Chyba opisałem wszystko. Pozdrawiam i życzę miłej pracy.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  4. Safranka1

    Safranka1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-01 12
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Żurawica
    Trudne auto ze względu na maglownicę, multum przewodów i podszybie
     

Poleć tę stronę