1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A6 C6 Lift 2009r 2.0 TDI- różnice w częściach

Dyskusja w 'AUDI' rozpoczęta przez użytkownika cVa, 7-03 18.

  1. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    Witam
    Właśnie zabieram się do tematu Audi A6 C6 lift 2.0 TDI 170PS 2009r- szukam przekładki i pytanie brzmi:
    - czy od starego modelu podejdzie zestaw?? (deska jest identyczna ale pewnie pierdołki typu nagrzewnica, plastiki itp czy czymś się różnią)
    - czy podejdzie zestaw np od 2.7 lub 3.0 TDI lub 2.0 TFSI itp

    Szukam takiego zestawu ale na razie nie mogę identycznego trafić. Może ktoś z doświadczenia podpowie.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    zapomniałem dodać skrzynia MULTI-TRONIC
     
  4. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 910
    Docenione treści:
    275
    Miasto:
    Wadowice
    czesci sa w calosci 9000 z robocizna
     
  5. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    tak kolego tylko przekładkę robię sam szukam zestawu
    Lub podpowiedzi czy są jakieś różnice w częściach przekładki od starego modelu i czy ma duże znaczenie wersja silnikowa- bo mam zestaw ale stary model i nie jestem pewien czy wszystko podejdzie....
     
  6. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    I jak nikt nie przekładał i nikt nic nie wie???
     
  7. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 910
    Docenione treści:
    275
    Miasto:
    Wadowice
    wiec rób sam
     
  8. apollo

    apollo Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    5-04 09
    Postów:
    308
    Docenione treści:
    60
    Miasto:
    Konin
    Adres strony:
    W polifcie inne są:
    -lusterka
    -ramka licznika
    -przyciski w ramce
    -przycisk ręcznego posiada chromik
    -lampy
    -pedały (pedał gazu może być na jedną lub trzy śrubki przykręcany)
    -instalacja też jest inna, ale można ją przerobić więc nie ma to większego znaczenia
    -panel klimatronika jeśli chcesz zmieniać front może być inny
    -wybierak biegów chyba też inny
     
  9. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    no i takiej podpowiedzi szukałem, a magiel i nagrzewnica są inne po lifcie.... czy raczej to samo będzie.... ??
     
  10. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 202
    Docenione treści:
    438
    Miasto:
    łódzkie
    nagrzewnica zostaje z anglika, inny jest układ zaworów mieszacza, i nie trzeba wymieniać lamp tylnych, magiel będzie pasował
     
  11. apollo

    apollo Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    5-04 09
    Postów:
    308
    Docenione treści:
    60
    Miasto:
    Konin
    Adres strony:
    Rysiu, nagrzewnica mimo że jest taka sama to jednak rurki aluminiowe którymi woda dociera do kaloryferka są inne. Oczywiście mam na myśli różnice między RHD i LHD a nie przed i po lift.
     
  12. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  13. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 202
    Docenione treści:
    438
    Miasto:
    łódzkie
    Masz rację trzeba doprecyzować, rurki i boczne kanały powietrza z europy, reszta może zostać i jest taka sama przed i po lifcie
     

Poleć tę stronę