1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

AUDI A6 C5 99'

Dyskusja w 'PORZUCONE ORAZ NIEKOMPLETNE' rozpoczęta przez użytkownika kriskos997, 28-08 10.

  1. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    witam jako że zaczołęm przekładac a6 to podziele sie z innymi relacją poniżej kilka zdjęc


    DSC00869.JPG DSC00860.JPG DSC00911.JPG uchwyty.JPG kanały.JPG

    na dwóch ostatnich zdjęciach sa kanały które łącza nagrzewnice z kanałami na nogi pasażerów z tyłu niestety niemiałem ich przy przekładce a angielskie nie pasuja może ma ktos na zbyciu i pomoże w potrzebie

    brakuje mi również uchwytów do przekazników i uchwytu co trzyma kostki do kompa angielski jest owalny a europa jest wąski i szerszy moze ma ktos tez ta uchwyty

    tak to niestety jest jak sie kupuje rozebraną przekładke od kilku gosci
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    uchwyty od przekaźników może jakoś dopasujesz, te od kostek kompa tez w ostateczności najgorzej z kanałami od powietrza. Ps jakiego wiertła używasz?
     
  4. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    rozwiertak 8mm firmy alpen jak dla mnie najlepszy do tej pory kosztuje 30 zł za sztuke z uchwytami to wiem własnie te kanały mnie martwią
     
  5. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    mały update z przekładki

    DSC00958.JPG DSC00953.JPG DSC00954.JPG DSC00955.JPG


    na fotkach sa dwa silniczki wycieraczek jako ze niemiałem przy komplecie mechanizmu kupiłem z paska b5 po lifcie i tu pytanko do znawców tematu silnik z paska ma nowszą koste ma równiez 4 piny z tym ze ciensze i zaokrągloną kostke co w tym temacie zdziałac niemam takiej kostki a w angolu jest szeroka i prostokatna moze ktos cos zaradzi albo wspomoze taka kostka ? bo domniemuje ze wystarczy przelutowac niowsza kostke bo liczba pinów sie zgadza z angolem czy zle mysle?
     
  6. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 199
    Docenione treści:
    438
    Miasto:
    łódzkie
    zostaw angielski silniczek w europejkim mechaniźmie,obróć tylko ramie
     
  7. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    ale powaznie mówisz bedzie angielski pasował?? nie trzeba bedzie klepac sciany ?
     
  8. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 199
    Docenione treści:
    438
    Miasto:
    łódzkie
  9. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    kolejne pytanko jesli chodzi o paska b5 to wiem o co biega ale jak jest w przypadku a6 odnośnie nagrzewnicy bo jest troche inna jak w pasku co musze przepinowac ewentualnie co podmienic zeby wszystko chodziło po polskiemu ?
     
  10. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    audi czy pasek w standardzie jak zostaje angielska instalacja zamieniasz kable w silniczkach wtyczka od kalpy zasysu powietrza pewnie będzie inna niż w angolu to europejską wtyczke podpinasz kolorami kabli i wszystko musi grać :jupi:
     
  11. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    problem w tym ze niemam europejskiej instalacji
     
  12. matik43

    matik43 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-07 09
    Postów:
    144
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    wolbrom
    no troche sie różni nagrzewnica w audi od passata w audi jest wiecej kombinowania bo sa dwie strefy a a pasku nie
     
  13. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  14. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    świetokrzyskie
    mały edit .. autko skończone już dawno, zapomniałem napisać.

    Co do silniczka wycieraczek to Rys00 wprowadził mnie w bład bo angielskiego silniczka wycierzaczek za pierona nie da sie zamontować o ile można go przykrecic do mechanizmu to nie da się go zamontować w samochodzie bo blokuje podszybie a niebede tam nic klepał, wiec przelutowałem kosc z angielskiego silniczka do europy poliftowego i wszystko smiga jak talala tylko trzeba pamietać ze są 4 i 5 pinowe silniczki ja miałem oba 4 pinowe dlatego zachulało .

    szyby przepinowałem, według schematu ale lusterka po swojemu bo w schemacie z forum jest bład .( zapomniałem które kable ale kazdy sobie sam poradzi )

    brzęczyk swiateł jest po własciwej stronie jak i równiez centralny najpierw otwiera drzwi kierowcy bez zadengo przepinowywania poprostu po odrwuceniu wiązek pod fotelami musi wszystko byc jak należy .
    DSC01003.JPG DSC01016.JPG

    mysle ze teraz tylko zostało mi czekac na obiecane ramki pod tablice rejestracyjne:gora:
     

Poleć tę stronę