1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A4B6 climatronic przekłada pomocy.

Dyskusja w 'AUDI' rozpoczęta przez użytkownika Puzonmlodszy, 25-10 18.

  1. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam panowie, na wstępie mówię że szukałem podobnego problemu był, ale rozwiązanie mojego jest chyba inne, więc proszę was o pomoc. Więc opisze wszystko po kolei. Audi A4b6 po przekladce już kupiłem, w lato nabijlem klimatyzację działa dobrze przez dwa dni później coraz to gorzej chodziła. Podstawilem samochód do mojego elektromechanika i mówił że w ogóle nie ma fizycznie jednego silniczka klap nawiwu i dlatego jest problem. Silniczki zostały naprawione i wszystkie działają. Również sprawdziłem termometry zostały dobrze przepinowane 1 pin-czerwony 2 pin fioletowy. Jak jest na LO to chłodne powietrze ale to nie jest takie bardzo zimne a jak wezme na 18 to już grzeje jak na HI. Wiecie co to może być?
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 947
    Docenione treści:
    278
    Miasto:
    Wadowice
    wiazka jest na nagrzewnicy to po co pinowac
     
  4. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Tu jest git?
     

    Załączone pliki:

  5. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 947
    Docenione treści:
    278
    Miasto:
    Wadowice
    po co ruszacie wiazke nagrzewnicy
    tyle razy bylo pisane wystarczy znalesc
    roznica jest w klimatroniku
    angielski ma wyjscie pod jeden silnik mniej
    wymiana klimatronika na EU
    lub zmodyfikowanie silnikow od recyrkulacji
    i tyle z mojej strony
     
  6. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 284
    Docenione treści:
    457
    Miasto:
    łódzkie
    czerwony i fioletowy kabel jest od czujników w nawiewach i jeśli wiązka była obracana trzeba je przepinować w tej właśnie wtyczce, brak jednego silniczka nie jest problemem, on tylko zamyka wlot z zewnątrz, ważne żeby klapy były ustawione w "otwarte " lub były wyjęte, a co do temperatury to niech mechanik zrobi adaptacje silniczków
     
    Puzonmlodszy lubi to.
  7. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
  8. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    PS. Chodzi Ci o klapki pod filtrem kabinowym żeby je wyjąć?
     
  9. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 284
    Docenione treści:
    457
    Miasto:
    łódzkie
    Z tego co ja pamiętam to czerwony jest z lewej strony ale to musze sprawdzić, klapy są zbędne
     
    Puzonmlodszy lubi to.
  10. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Sprawdź jeśli możesz jeśli masz rację to mamy przyczynę. A dwa klapki pod tym filtrem kabinowym jak tam najłatwiej się dostać?
     
  11. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 284
    Docenione treści:
    457
    Miasto:
    łódzkie
    czerwony jest z lewej, do klap dostaniesz sie tak jak przy wymianie filtra kabinowego, jak nie chcesz ich wyjąć ustaw w pion i zablokuj
     
    Puzonmlodszy lubi to.
  12. juniorexx

    juniorexx Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-04 11
    Postów:
    17
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Londyn/Lubelskie
    rys00 po zablokowaniu klap w pozycji otwartej, kolega w lecie podczas upałów nie będzie mógł maksymalnie schłodzić wnętrza kabiny. Według mnie wyjścia są 2:
    1. Najprościej dokupić europejski panel za 50 ziko, zrobić kalibrację ustawienia silników i pozbyć się problemu raz na zawsze.
    2. Ewentualnie podpiąć zasilanie tego "extra" silnika klapy (tylko 2 piny) do sąsiedniego silnika i już klapy będą się otwierać.
    Niestety nie wykluczone, że po podpięciu tegoż silnika (opcja nr.2), sterownik klimatyzacji wywalać będzie błąd: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Klimatyzacja jak i wszystkie silniki będą działać poprawnie ale sterownik "zauważy" przeciążenie silnika i będzie zgłaszać błąd.
     
  13. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 284
    Docenione treści:
    457
    Miasto:
    łódzkie
    Każde wyjście jest dobre, klapy zewnętrzne nic nie mają do chłodzenia czy grzania, zamykają się po wyłączeniu zapłonu
     
  14. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  15. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 947
    Docenione treści:
    278
    Miasto:
    Wadowice
    jak nie ma eu klimy to robie opcje druga i nie ma zadnych bledow
     

Poleć tę stronę