1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A4B6 climatronic przekłada pomocy.

Dyskusja w 'AUDI' rozpoczęta przez użytkownika Puzonmlodszy, 25-10 18.

  1. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam panowie, na wstępie mówię że szukałem podobnego problemu był, ale rozwiązanie mojego jest chyba inne, więc proszę was o pomoc. Więc opisze wszystko po kolei. Audi A4b6 po przekladce już kupiłem, w lato nabijlem klimatyzację działa dobrze przez dwa dni później coraz to gorzej chodziła. Podstawilem samochód do mojego elektromechanika i mówił że w ogóle nie ma fizycznie jednego silniczka klap nawiwu i dlatego jest problem. Silniczki zostały naprawione i wszystkie działają. Również sprawdziłem termometry zostały dobrze przepinowane 1 pin-czerwony 2 pin fioletowy. Jak jest na LO to chłodne powietrze ale to nie jest takie bardzo zimne a jak wezme na 18 to już grzeje jak na HI. Wiecie co to może być?
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 920
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Wadowice
    wiazka jest na nagrzewnicy to po co pinowac
     
  4. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Tu jest git?
     

    Załączone pliki:

  5. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 920
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Wadowice
    po co ruszacie wiazke nagrzewnicy
    tyle razy bylo pisane wystarczy znalesc
    roznica jest w klimatroniku
    angielski ma wyjscie pod jeden silnik mniej
    wymiana klimatronika na EU
    lub zmodyfikowanie silnikow od recyrkulacji
    i tyle z mojej strony
     
  6. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 222
    Docenione treści:
    451
    Miasto:
    łódzkie
    czerwony i fioletowy kabel jest od czujników w nawiewach i jeśli wiązka była obracana trzeba je przepinować w tej właśnie wtyczce, brak jednego silniczka nie jest problemem, on tylko zamyka wlot z zewnątrz, ważne żeby klapy były ustawione w "otwarte " lub były wyjęte, a co do temperatury to niech mechanik zrobi adaptacje silniczków
     
    Puzonmlodszy lubi to.
  7. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
  8. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    PS. Chodzi Ci o klapki pod filtrem kabinowym żeby je wyjąć?
     
  9. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 222
    Docenione treści:
    451
    Miasto:
    łódzkie
    Z tego co ja pamiętam to czerwony jest z lewej strony ale to musze sprawdzić, klapy są zbędne
     
    Puzonmlodszy lubi to.
  10. Puzonmlodszy

    Puzonmlodszy Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Sprawdź jeśli możesz jeśli masz rację to mamy przyczynę. A dwa klapki pod tym filtrem kabinowym jak tam najłatwiej się dostać?
     
  11. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  12. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 222
    Docenione treści:
    451
    Miasto:
    łódzkie
    czerwony jest z lewej, do klap dostaniesz sie tak jak przy wymianie filtra kabinowego, jak nie chcesz ich wyjąć ustaw w pion i zablokuj
     
    Puzonmlodszy lubi to.

Poleć tę stronę