1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A4 B5 2.4 98r

Dyskusja w 'ZAKOŃCZONE I PRZEŁOŻONE' rozpoczęta przez użytkownika bania, 4-08 11.

  1. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    No w końcu się zabrałem za próbę przekładki audi . Jest to moja pierwszy raz :) Więc proszę o wyrozumiałość auto jest praktycznie zdemontowane .Został magiel na jednej feralnej śrubie i odwiert zgrzewów .Największy problem mam z wiązką bo do końca nie wiem co i jak mimo tego że już kilka osób mi tłumaczyło ... lutować umiem mam drugą wiązkę z europy Jak to zrobić ? Najłatwiej !

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    Tą śrubę od magla to możesz odkręcić albo z kanału od dołu albo po wyjęciu ściany od środka auta. Z instalacją to ja np przerabiam wiązkę w podłodze pod dywanem, wiązka progowa z lewej na prawo i odwrotnie jak sobie dobrze rozplanujesz to sprawnie ci to pójdzie. Następnie wiązke spod deski zakładasz odwrotnie i nie masz tam plątaniny kabli wszystko pasuje jedynie jak masz potencjometr gazu to przedłuzasz te 6 kabli od niego. Jak zrobić żeby klimatronik, lusterka i szyby działały poprawnie masz na forum opisane.
     
  4. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    Ale tniesz instalacje czy nie ?
     
  5. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    rozwijasz wszystko z izolacji układasz od nowa te przewody które są za krótkie wiadomo, że tniesz i przedłużasz pamietaj o lutowaniu i rurkach termokurczliwych a na końcu o zaizolowaniu wiązek
    i dobrze dobierz średnice kabli na przedłużki żeby nie były cieńsze niż te oryginalne
     
  6. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    A kolega wyżej pisał że obywa sie bez plontaniny ....
     
  7. magik

    magik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-04 09
    Postów:
    613
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    gdzieś w polsce
    sam zobaczysz co i jak jak zdejmiesz izolacje z wąski to zaczaisz to co zakrutkie to tniesz i przedłużasz jak kolega ci napisał dasz rade
     
  8. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    Rozumiem że wszytko ma być odwrotnie bezpieczniki przekaźniki na lewo ? Co z kablami wychodzącymi z komory silnika ?
     
  9. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    no tak chodziło mi o to że nie masz bałaganu pod deską tylko zakładasz gotową fabryczną wiązkę a kable rozkłasz w podłodze dla mnie wygodniej ale każdy robi jak lubi

    ---------- Dodano o 08:40 ---------- Poprzedni post napisano o 08:36 ----------

    przekazniki i bezpieczniki na lewo tak samo wiazka od aku i wycieraczek pasuja idealnie, kilka kabli od kierunków itd do przedłużenia (w tej metodzie) zreszta wszystko bedzie widac jak chcesz to zrob zdjecie calej instalacji a ja ci zaznacze co i gdzie
     
  10. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    Postaram sie dzisiaj zrobić dobre Foto

    ---------- Dodano 07-08-2011 o 01:41 ---------- Poprzedni post napisano 05-08-2011 o 12:48 ----------

    Dziś się uporałem z demontażem magla i mam kilka nie wiadomych .... magiel fabryczny miał dodatkowy teleskop przymocowany do lewego drążka a na przekładce nic takiego nie ma ,z tym że to jest 2.4 a przekładka 1.8 obawiam się że wspomagania tymi przewodami nie podłącze bo są za krótkie , A najważniejsze napiszcie mi dokładnie jak to jest z wierceniem pod nowy magiel otworów

    Foto magla http://imageshack.us/photo/my-images/716/56317442.jpg/
     
  11. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    Ten siłownik na maglu to tzw amortyzator drgań, kiedyś przerabiłem a4 b5 2,4 i w angolu nie miałem magla z tym amortyzatorem i tez bez niego zalozylem, ostatnio do a6 c5 zalozylem wlasnie magiel z tym silownikiem bo byl w przekladce a orginalnie nie bylo i wszystko smiga az milo.
    Co do przewodów wspomagania to musisz do europejskiego węża zakuć wąż z końcówką angielską ponieważ ona jest z tego co pamietam wkręcana i idzie do silnika jego górnej częsci. Węże sobie zakuj w jakiejś firmie która zajmuje sie hydrauliką. Obetnij na tym "gumowym" przewodzie obydwa węże na odpowiednią długość i niech ci zakują je razem są też takie fajnie złączki do zakucia rozkręcane wtedy ustawiasz wąż jak chcesz i skręcasz w aucie.
    Otwory wywiercisz w półce i wpawasz nowe wzmocnienia są one przesunięte stosunku do angielskich bodajże o 7cm. Najlepiej odmierz z sciany europejskiej.
     
  12. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    Rozumiem że trzeba wywiercić 3 otwory i każdy z nic jest obiciem lustrzanym angielskiego ?
    [​IMG]

    Widok oczywiście z góry , dobrze myślę? czy chodzi o co innego ?
    Nie za bardzo kumam jak mam odmierzać ? sugerujesz żeby najpierw wspawać ścianę ? a potem wiercić ?
     
  13. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    najpierw przgotuj półkę pod magiel będziesz miał wygodniej potem spawaj ścianę otwory powinny być odbiciem lustrzanym ściany angielskiej ja zawsze mierzyłem od początku półki suwmiarką z europy i przenosiłem na angielską (ok 7cm przesuniete w prawo patrząc od przodu auta) Dasz radę :)
     
  14. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 920
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Wadowice
    dokladnie 7 cm


    do tego oczywiscie blachy wzmacniajace
    ityle

    ---------- Dodano o 19:34 ---------- Poprzedni post napisano o 19:33 ----------

    dokladnie 7 cm


    do tego oczywiscie blachy wzmacniajace
    ityle
     
  15. angeelo

    angeelo Forumowy grafik Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-05 09
    Postów:
    1 259
    Docenione treści:
    88
    Miasto:
    Działdowo Warm-Maz
    dokładnie np z płaskownika 4mm można wygiąć albo odwiercić ze ściany europejskiej
     
  16. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    Wszystkie otwory w prawo siedząc w aucie ? o 7 cm
     
  17. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 328
    Docenione treści:
    271
    Miasto:
    Wrocław
    jak siedzisz w aucie to w lewo
     
  18. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 328
    Docenione treści:
    271
    Miasto:
    Wrocław
    moze to zdjecie Ci pomoze - 1 to jest sruba do magla do ktorej najlepszy dostep jest po odwierceniu sciany , natomiast 2 to jest miejsce na nowy otwor Po przygotowaniu otworow do zamontowana magla , przykrec go , podlacz przewody hydrauliczne ( tak jest wygodniej ) a na koniec wspawaj sciane . Jezeli to co napisalem nie jest w stanie Ci pomoc zadzwon jutro do mnie postaram sie pomoc ewentualnie zrobie dokladne zdjecia z przekladki audi a6 c5 i jutro wrzuce na forum

    pas12.jpg
     
  19. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 222
    Docenione treści:
    451
    Miasto:
    łódzkie
    nie zapomnij przed wspawaniem sciany wyciać otwór na węże do nagrzewnicy i zrobić mocowanie obudowy kompa
     

    Załączone pliki:

    • x.jpg
      x.jpg
      Rozmiar pliku:
      107,5 KB
      Wyświetleń:
      135
    • z.jpg
      z.jpg
      Rozmiar pliku:
      74 KB
      Wyświetleń:
      141
  20. bania

    bania Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    29-11 09
    Postów:
    201
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Jelenia G
    Dla pewności piszesz o jeden śrubie ale swoje położenie zmienia każda ?

    Pierwszy płaskownik wspawany reszty nie mam jak wspawać bo drut mi sie w migu skończył ... myślę że już ogarnie te mocowania jutro się okaże . Widzę że fabryczne mocowania miały przewidzianą regulacje tzn otwór jest eliptyczny , ma jakiś sens robienie podobnego ?
     
  21. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 222
    Docenione treści:
    451
    Miasto:
    łódzkie
    jest eliptyczny bo ida dwa węże, jesli nie przeniesiesz tych węży to przycisniesz je akumulatorem
     
  22. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę