1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Astra J czyli IV

Dyskusja w 'OPEL/VAUXHALL' rozpoczęta przez użytkownika apollo, 30-11 18.

  1. apollo

    apollo Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    5-04 09
    Postów:
    317
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    Konin
    Adres strony:
    Możliwe że przerabianie Insigni może się nudzić i ktoś by chciał innego Vauxhalla przekonwertować na Opla.
    Myślę że Astra J się do tego nadaje.
    Oto lista części które będą potrzebne do przekładki

    -ściana grodziowa
    -przekładnia kierownicza elektryczna
    -serwo i pompa hamulcowa
    -wężyk od serwa do akumulatora podciśnienia (można wytworzyć)
    -rurki hamulcowe od serwa do ABSu
    -mechanizm wycieraczek L+P
    -ramiona wycieraczek
    -czołowa część koryta podszybia (plastikowa)
    -zaślepka na wlot do nagrzewnicy
    -wygłuszenie zewnętrzne
    -wygłuszenie wewnętrzne
    -nagrzewnica
    -belka pod konsole
    -pedały
    -pompka sprzęgła
    -rurka od pom. sprzęgła do wysprzęglika
    -krzyżaki kolumny kierowniczej
    -dywan
    -konsola
    -schowek pasażera
    -osłona nad nogi kierowcy z małym schowkiem
    -osłona przy pedałach
    -osłona pod schowkiem pasażera
    -boczki przednie z uwagi na plastik w którym jest przeł. lusterek
    -panele z przednich drzwi do których włożone są przełączniki szyb
    -przyciski el. szyb
    -lusterka L+P
    -zamek drzwi przednich lewych
    -zamek maski
    -dźwignia otwierania maski
    -włącznik świateł
    -osłonka włącznika świateł
    -osłonka kolumny kierowniczej (górna część)
    -dźwignia hamulca ręcznego
    -tunel pomiędzy fotele
    -dźwignia hamulca ręcznego
    -przedłużenia tunelu P+L
    -osłony boczne połączenia tunelu z konsolą L+P


    Astra J podczas przeróbki przypomina powszechnie przerabianą Insignię. Ściana więc wymaga spawania, ale nr VIN jest na podłodze więc nie trzeba się męczyć aby go omijać. W aucie które przerabialiśmy lampy były soczewkowe więc dało się je przerobić.

    Ciekawostki:
    -w Astrze 3 drzwiowej tz. GTC są inne lusterka (kosztują też więcej) niż w pozostałych. Inne są także boczki drzwiowe i dywan. Reszta części przekładkowych pasuje.
    -tunel z podłokietnikiem i hamulcem ręcznym zwykłym czyli nie elektrycznym do wersji LHD jest prawie nie osiągalny.
    -włącznik świateł, rączka otwierania maski oraz pompka sprzęgła pasują od Insigni ale pedały są zupełnie inne.
     
    rys00 lubi to.

Poleć tę stronę