1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] ASTRA II KOMBI

Dyskusja w 'OPEL/VAUXHALL' rozpoczęta przez użytkownika marekfl, 19-02 11.

  1. marekfl

    marekfl Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    14-06 09
    Postów:
    301
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Kielce
    Adres strony:
    Witam

    Trafiło do Mnie ostatnimi czasy takie autko jak Astra II (wersja kombi, bez klimatyzacji, elektryczne szyby przednie i lusterka)

    moja lista części do tego autka:

    - lampy przednie;
    - linka otwierania maski z rączka;
    - maglownica z koszyczkiem do silnika wspomagania (2 typy silników - ale w razie czego można przerobić angielski koszyczek) + przewody do wspomagania;
    - wytłumienie ściany grodziowej;
    - ściana grodziowa;
    - plastikowy kominek wentylatora;
    - plastikowe podszybie;
    - mechanizm wycieraczek + silnik + ramiona;
    - pedał hamulca + serwo + pompa ze zbiorniczkiem + przewody hamulcowe
    - sprzegło + pompka + przewód do wysprzeglnika (przewód ze zbiorniczkiem "akumulatorem" - taka bańka ;-)
    - gaz (elektroniczny lub na linkę)
    - przykręcanym fragmentem ściany grodziowej pod pedała;
    - wytłumienie ściany grodziowej od środka;
    - odwiercone mocowania deski przy słupkach;
    - nagrzewnica z wiązka i wentylatorem;
    - deska rozdzielcza + schowek + mały schowek pod kierownice + osłonka pod pedała;
    - tunel środkowy + zaślepka zapalniczki + popielniczka + zaślepka pod popielniczkę;
    - stelaż fotela lewego;
    - zamek drzwi lewych + klamka + zamek prawy + klamka;
    - panele plastikowe z drzwi przednich;
    - zegary;
    - dywan przednie części;
    - osłonki słupków (lewy pod rączkę otwierania maski);

    Przyznam się że dawno już nie przerabiałem tego autka - w zasadzie gdyby nie było to auto znajomego to pewnie bym się tego do tego nie zabierał - kto robił wie że jest roboty ze ścianą w tym aucie - za to pod innymi względami - np. elektryka jest ono wręcz banalne :)

    hmmm chyba wszystko :)


    [​IMG][​IMG]

    [​IMG] - tak wygląda przekładka do tego autka :)

    [​IMG] - żeby dobrze zamocować magiel i silnik wspomagania najlepiej wyciągnąć Sobie sanie :)

    [​IMG][​IMG]- tak wygląda Europejska - już wyciągnięta ściana grodziowa :) trzeba to potem wsadzić do autka :)

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] - ściana wstawiona już do autka

    [​IMG][​IMG][​IMG]- gotowa, pomalowana ściana - głowne miejsce zbrodni w tym aucie !!

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    na dzień dzisiejszy czyli pod 5 dniach pracy - to tyle :) ciąg dalszy po niedzieli - jak prace rusza dalej :)

    aha coś mi się przypomniało - mając oba zamki drzwi przednich jest zdecydowanie mniej roboty z elektryką ;-) w przeciwnym przypadku trochę trzeba pokombinowac z wiązkami drzwi

    I druga bardzo ważna sprawa - kto raz przerabiał to pewnie wie - na przewodzie do wysprzeglnika jest taka bańka "akumulatorek" musi być ustawiona w odpowiedniej pozycji w przeciwnym wypadku nie uda nam się odpowietrzyć sprzęgła :) !!!!!

    ---------- Dodano o 18:30 ---------- Poprzedni post napisano o 18:29 ----------

    Warto pamiętam przy zakupie przekładki o stelażu fotela lewego - brak w angliku regulacji góra dół siedziska !
     

    Załączone pliki:

Poleć tę stronę