1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

A4 B6 Brak wspomagania

Dyskusja w 'AUDI' rozpoczęta przez użytkownika Zeflo, 14-02 18.

  1. Zeflo

    Zeflo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-05 17
    Postów:
    24
    Docenione treści:
    0
    Witam. Mam problem i chciałbym wskazówek gdzie szukać przyczyny. Auto to A4 B6 1.8T , dawca to 2.5TDI. Maglownica bez serwotronic. Przy pierwszym odpaleniu przez chwile wspomaganie było, później zanikło. Teraz wraca przy ok.2 tys.obr/min silnika. Płyn to zielony Febi 6162. Podczas kręcenia kierownicą na postoju nie opadają obroty silnika. Czyżby trefny magiel? Czy pompa z 1.8T nie będzie działać z maglem od 2.5TDI? A może spróbować na innym płynie wspomagania?

    Dodam że jeździłem autem przed przekładka i wszystko było ok.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 204
    Docenione treści:
    438
    Miasto:
    łódzkie
    Pewnie pasek zalałeś płynem, zmień go zawsze to taniej niż wymieniać magiel
     
  4. Zeflo

    Zeflo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-05 17
    Postów:
    24
    Docenione treści:
    0
    Niestety problem tkwi gdzie indziej. Nie zauważyłem aby podczas kręcenia kierownicą pasek ślizgał się na kole pasowym pompy wspomagania. Nie wydaje również żadnych dźwięków.

    W każdym bądź razie dzięki! Macie może jeszcze jakieś pomysły?
     
    Ostatnio edytowano: 14-02 18
  5. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    798
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Piasek w układzie , zablokowany zawór w pompie . Musisz odkręcić wąż ciśnieniowy i wyczyścić iglice e pompie .
     
  6. Zeflo

    Zeflo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-05 17
    Postów:
    24
    Docenione treści:
    0
    Dziś wymieniłem jeszcze raz płyn wspomagania, ponieważ był bardzo brudny. Do tego wymyłem siteczko w zbiorniku wyrównawczym - czytałem że przy zabrudzonym wspomaganie może różnie działać.

    W zlanym płynie wspomagania zauważyłem opiłki metalu.

    Szukać nowej pompy?

    Jak odblokować zawór w pompie, i po czym stwierdzić że jest zablokowany? Pierwszy raz będę robił coś takiego. Jak ten zawór wogole wygląda?
     
  7. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    798
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Jak odkręcisz wąż , widać iglice , trzeba ją wyjąć szczypcami , ta iglice ma chodzić płynnie .
     
    Zeflo lubi to.
  8. Zeflo

    Zeflo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-05 17
    Postów:
    24
    Docenione treści:
    0
    Dzięki, będę próbował dopiero w weekend. Niestety taka praca że w tygodniu nie mam czasu iść do garażu.

    Napiszę czy będzie coś lepiej.
     
  9. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  10. Zeflo

    Zeflo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-05 17
    Postów:
    24
    Docenione treści:
    0
    Wydaje się że problem rozwiązany. Podziękowania dla kolegi Mazurka za naprowadzenie, iglica była zacięta.
     

Poleć tę stronę