1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] A4 B6 / A4 B7

Dyskusja w 'AUDI' rozpoczęta przez użytkownika zweckform, 4-04 11.

  1. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Witam
    Poniżej lista części + opis + kilka fotek z przekładki A4 B6 prawie to samo co A4 B7

    Lista części:
    - deska rozdzielcza kompletna
    - listwy na deskę
    - kompletna nagrzewnica
    - boczki przednie wraz z obudowami przełączników sterujących
    - belka pod deskę wraz z mocowaniem AIRBAG ( inne w B6 i B7 )
    - moduły sterowania szyb ( można przerobić z angola )
    - wygłuszenie od środka
    - dywan
    - stopka metalowa + plastikowa
    - mechanizm + silnik wycieraczek
    - ramiona wycieraczek
    - podszybie małe
    - podszybie duże ( tylko B6 )
    - przewody hamulcowe krótkie 2 sztuki
    - przewody klimy
    - magiel z przewodami wspomagania
    - obudowa filtru pyłkowego
    - obudowa komputera
    - przewód podciśnienia do serwa
    - linka + rączka maski
    - tunel
    - stelarz rami środkowej
    - pedały kompletne 3 sztuki
    - wysprzęglik + przewód sprzęgła
    - obudowy na progi
    - w przypadku automatycznej skrzyni takrze wybierak biegów wraz z rączką

    opcjonalnie
    - licznik
    - klamki
    - zamek lewy
    - lusterka

    Parę słów o samej robociznie:
    Auto fajne do przekładki
    Mechanicznie proste chyba że mamy wersję quatro wtedy nie ma gdzie ręki włożyć
    W quatro dużo roboty z wymianą wybieraka od automatu
    Sporo elektryki ale do ogarnięcia bezproblemowo
    Ściana grodziowa jest uniwersalna wystarczy pozamieniać zaślepki
    Dobrze jest wymienić moduły sterujące w drzwiach odpada nam pinowanie szyb i luster

    Poniżej klika fotek z przekładki takiego auta 2.5 tdi quatro
    Niestety fotki robione telefonem przez co słabej jakosci

    Z przyjemnością podejmiemy się przekładek kolejnych sztuk tego modelu

    Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
    Rafał


    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. maksior_ck

    maksior_ck Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-04 11
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kielce
    Witam!

    Ostatnio przerabiałem takie auto i chciałbym uzupełnic opis i dodac coś od siebie, zakładam że opis przekładki ma służyć osobą które pierwszy raz będą przerabiać ten typ.

    - deska rozdzielcza kompletna ( kompletne tzn. z kanałami do prowadzenia powietrza do kratek nadmuchu, same kratki pasuja od anglika )
    - listwy na deskę( z regulatorem wysokości świecenia światła )
    - kompletna nagrzewnica( trzeba sprawdzić tzw. kierownice powietrza, nadmuchu na szybe bo w angolu jest inna i bardziej dmucha na strone pasażera więc jeżeli jej nie wymienimy może czasem parować szyba od strony kierowcy; najlepiej jak nagrzewnica ma europejską instalacje elektryczną )
    - boczki przednie wraz z obudowami przełączników sterujących
    - belka pod deskę wraz z mocowaniem AIRBAG ( inne w B6 i B7 )
    - moduły sterowania szyb ( można przerobić z angola )
    - wygłuszenie od środka
    - dywan( + dywaniki do przodu auta )
    - stopka metalowa + plastikowa
    - mechanizm + silnik wycieraczek
    - ramiona wycieraczek
    - podszybie małe
    - podszybie duże ( tylko B6 )
    - przewody hamulcowe krótkie 2 sztuki( czasem ( zawsze ?) różnią sie w b6 i b7, mozna je skrócić i zarobić na maszynce do przewodów ale trzeba mieć porządną maszynke bo są bardzo twarde )
    - przewody klimy
    - magiel z przewodami wspomagania
    - obudowa filtru pyłkowego
    - obudowa komputera
    - przewód podciśnienia do serwa
    - linka + rączka maski
    - tunel
    - schowek ( wkładke schowka da sie wymienić i będzie sie on zamykał oryginalnym kluczykiem )
    -obudowe pod kierownice
    -puszke bezpieczników
    -uchwyt plastikowy na przekaźniki przykręcany do belki
    -uchwyt na napoje, włącznik ESP
    - stelarz rami środkowej
    - pedały kompletne 3 sztuki
    - wysprzęglik( pompka sprzęgła zaraz nad pedałem sprzęgła ) + przewód sprzęgła(równiez jesli ktoś bardzo chce (czego nie polecam ) można podoginac i będzie pasował )
    - obudowy na progi
    - w przypadku automatycznej skrzyni takrze wybierak biegów wraz z rączką

    opcjonalnie
    - licznik( najlepiej oryginalną tarcze zegarów )
    - klamki
    - zamek lewy
    - lusterka( lub chociaż jedno prawe bo w angielskim źle widać )

    postaram sie dodac jeszcze jakiś ciekawy opis przekładki może wiecej zdjęć jak coś znajde.

    Pozdrawiam!
     
  4. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 887
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    lusterko prawe nie lewe
    co ci da ta orginalna tarcza
     
  5. maksior_ck

    maksior_ck Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-04 11
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kielce
    zgadza sie poprawiełm na prawe

    licznik jest w opcjach jest to zbyteczny wydatek, jeśli ktoś chce zrobić auto zeby naprawde wyglądało jak eu to moim zdaniem powinien kupic oryginalną tarcze, licznik może sobie darowac
     
  6. sawik

    sawik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-04 09
    Postów:
    657
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    pabianice
    lusterka oba
    i cały licznik albo dorabiana tarczka
    co ci da orginalna tarcza ???
     
  7. Mimek

    Mimek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-11 10
    Postów:
    228
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Zalesie, Łańcut
    Jeżeli założymy europejską tarczę licznik łatwo można przekodować z mil na km w innym wypadku nie rozumiem "na oryginalną"
     
  8. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    chodzi o inne położenia wartości na tarczach uk a eur

    Pozdrawiam
     
  9. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    379
    Docenione treści:
    18
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    Chcialem tylko dolaczyc dla poszukujacych schemat pomocniczy jesli chodzi o zmiane opornikow w przelaczniku lusterek jesli nie zmieniamy sterownikow drzwi na kontynentalne . Schemat podany wedlug wartosci opornikow tak aby lusterka chodzily poprawnie . Pokaż załącznik przelacznik lusterek a4 b6.bmp
     
  10. Wojtek86

    Wojtek86 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 10
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Mierzęcice
    Jeszcze przewody wodne( nagrzewnicy)
     
  11. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Kierownice powietrza na szybę trzeba wymienić podobnie jak wszystkie inne nawiewy,w angolu są oznaczone 8E2 w wersji kontynentalnej 8E1 części wspólne takie jak np. plastiki na progi są oznaczone 8EO,będą potrzebne dwa zamki przednie,lewy i prawy,bo po zamianie wiązek instalacji drzwi miejscami kostki nie będą pasować,obudowa kolumny kierownicy i tunel są identyczne też oznaczone 8EO podobnie jak ramka czy stelaż ramki srodkowej jak ktoś napisał nie jest potrzebny.
    Warto wymienić przelotkę krzyżaka maglownicy i spływ skroplin klimy,przewody klimatyzacji w b6 i b7 są innej średnicy,dlatego warto zwrócić uwagę czy będą pasowały do nagrzewnicy i do osuszacza.Nie polecam przerabiania przewodów hamulcowych,w serwisie komplet kosztuje 120 zeta a życie ludzkie bezcenne.
     
  12. Wojtek86

    Wojtek86 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 10
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Mierzęcice
    Do prawawgo zamka wystarczy kostke na 10 pinów w servisie 30zł
     
  13. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Czyli mamy jasność,kupujemy komplet do przekładki i zamawiamy w serwisie kostkę na 10 pinów,a zamek prawy ląduje w koszu albo na znanym serwisie aukcyjnym... Tutaj miała być emotka z uśmiechem i oczkiem ale nie mam opcji,pozdrawiam
     
  14. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 887
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    czemu laduje w koszu???????
     
    mazurek lubi to.
  15. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    bo skoro masz kostkę na 10 pin to po co zamek? taka mała dygresja....kumasz?
     
  16. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 887
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    teraz jaze

    ok
     
  17. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    i mamy dwa zamki z dziurką na kluczyk :D
     
  18. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 887
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    z jaka dziurką
    mowa o zamkach
     
  19. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    no o zamkach , o zamkach. i o dwóćh różnych kluczykach :D
     
  20. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 887
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    a co maja zamki wspolnego z kluczykiem
     
  21. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    chodzi o to że mamy oba zamki z ,,dziurką''na kluczyk nie dwie klamki z wkładką na kluczyk,ale ogólnie to takie pisanie jest bez sensu.
     
  22. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę